خواستار حضور گسترده مردم و خانواده بزرگ بهزیستی کردستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن شد

حسین رسولی مدیر کل بهزیستی کردستان با صدور بیانیه ای به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، خواستار حضور گسترده مردم و خانواده بزرگ بهزیستی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کردستان: حسین رسولی با صدور پیامی مردم شریف ولایتمدار، انقلابی و همیشه درصحنه استان کردستان را به حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲بهمن دعوت نمود.

وی اظهار داشت : دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن یادآور مجاهدت و ایثار ملت رشید و همیشه در صحنه ایران و جانفشانی شهیدان سرفراز این سرزمین است.

رسولی بیان داشت : نهضت امام خمینی (ره) موجب قطع ید استکبار جهانی به سردمداری آمریکای تجاوز کار شد و فروغ امید و گرمی حیات را به کالبد سرد مسلمانان و مستضعفان جهان دمید و تجربه ای تازه از حکومت دینی را به بشریت عرضه کرد.

همه ما در یوم‌الله ۲۲ بهمن می‌آییم و با تمام فتنه‌انگیزی‌ها و دروغ‌ افکنی های دشمنان اسلام و انقلاب مبارزه می‌کنیم، بدون شک راهپیمایی مردم در مناسبت‌های مختلف تاریخی نشان از پاسداری آن‌ها از ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است و حضور گسترده مردم در یوم‌الله ۲۲ بهمن نشانگر اقتدار و پشتوانه مردمی نظام به‌عنوان اصلی‌ترین سرمایه کشور است.  

اینجانب ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دعوت از مردم شریف استان جهت شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، اعلام می دارم کارکنان و جامعه هدف این سازمان نیز همگام با مردم عزیز و انقلابی کردستان ضمن بیان عشق و ارادت قلبی خود نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از اهداف انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمانهای معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، به ندای مقام معظم رهبری (مدظله) لبیک می گویند .

کد خبر 73830

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد