۲۱۰ پروژه در بهزیستی استان مازندران به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل بهزیستی استان مازندران از افتتاح و بهره‌برداری ۲۱۰ طرح با اعتباری بالغ ‌بر ۷۰۷ میلیارد ریال در بهزیستی استان مازندران در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر فریبا بریمانی، مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه سازمان بهزیستی مولود انقلاب اسلامی است، گفت: هدف بهزیستی توجه خاص به محرومین و افراد دارای معلولیت و ارائه خدمات تخصصی با همکاری بخش های غیردولتی است.

وی با اشاره به اجرای برنامه های توانمندسازی در نقاط مختلف استان، افزود: بیش از ۲۱۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۰۷ میلیارد ریال در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل بهزیستی مازندران افتتاح واحدهای مسکونی در دهه فجر را یکی از برنامه های بهزیستی مازندران برشمرد و ادامه داد: ۱۳۸ واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر ۵۹۷ میلیارد ریال همزمان با دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

دکتر بریمانی اشتغال را یکی از ارکان مهم توانمندسازی دانست و گفت: ۶۰ طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال همزمان با دهه فجر در استان مازندران افتتاح می شود.

وی با اشاره به برنامه‌ها و پروژه‌های قابل افتتاح بهزیستی استان مازندران، افزود: این طرح‌ها شامل افتتاح مراکز مشاوره و روانشناختی، اجرای گروه جهادی در مناطق حاشیه و کم برخوردار، افتتاح مراکز اقامتی بهبود و بازتوانی درمان اعتیاد، طرح‌های اشتغال و مسکن مددجویی در سراسر استان مازندران است.

مدیرکل بهزیستی استان مازندران تجدید میثاق با امام راحل و غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، جشن روز انقلاب، پیاده روی همکاران، مسابقه فوتبال چندجانبه در محلات کم برخوردار، آذین بندی، برگزاری جشن پیروزی انقلاب در ادارات، مراکز بهزیستی و مراکز مثبت زندگی، شرکت در آیین استقبال از تمثال مبارک امام راحل، رایگان شدن خدمات کلینیک توانبخشی و مراکز مشاوره برای عموم مردم، اعزام فرزندان بهزیستی بمناسبت میلاد امام علی(ع)، اردوی جهادی در 22 منطقه کم برخوردار، برگزاری میزخدمت در مصلای شهرستان ها، تقدیر از مددکاران نمونه به مناسبت میلاد امام علی(ع) و روز مددکاران، جشن میلاد امام علی(ع)، برگزاری مسابقه ویژه کارکنان را از برنامه های فرهنگی بهزیستی در ایام‌الله دهه فجر دانست.

دکتر بریمانی حضور کارکنان و جامعه هدف در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و استقرار تیم اورژانس اجتماعی در مسیر راهپیمایی را پایان بخش برنامه های دهه فجر این اداره کل عنوان کرد.

کد خبر 72849

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد