آمل│بازدید رئیس اداره بهزیستی آمل از کارگاه های مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان

در راستای توانمندسازی جامعه هدف اسفندیاریان رئیس اداره و کریمیان مسوول اشتغال بهزیستی شهرستان آمل با همراهی مدیران مراکز مثبت زندگی تحت نظارت از کارگاه های مرکز آموزش و فنی و حرفه ای بازدید بعمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان آمل؛ اسفندیاریان با بیان اینکه مشاوره و هدایت آموزشی یکی از مهمترین شاخصه های آموزش های مهارتی می باشد، گفت: جامعه هدف بهزیستی با مشاوره صحیح از توانایی های خود و به تناسب آن با امکانات آموزشی در مراکز دولتی و خصوصی آشنا می شوند.

وی افزود : توانمندسازی جامعه هدف از طریق ارائه آموزش های مهارتی و شغلی، کارآفرینی، توسعه مشاغل خانگی از طریق اعطای تسهیلات توسط بهزیستی، بازتوانی و آماده شدن برای احراز شغل مناسب و نیز اشاعه فرهنگ مهارت آموزی از مهم ترین اهداف تعامل با بهزیستی می باشدتا پس از کسب مهارت و اخذ گواهینامه مهارت در رشته و حرفه مورد علاقه خود بتوانند در امر اشتغال و کسب و کار خود از آن بهره ببرند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل اشتغال پایدار برای جامعه هدف را از اهداف مهم سازمان بهزیستی برشمرد و ادامه داد: مددجو با کسب مهارتهای شغلی و ارتباطی می تواند توانایی های اجتماعی و روانی خود را افزایش داده و در زنجیره تولید مشارکت نماید و در اقتصاد کشور نقش فعالی داشته باشد.

کد خبر 72289

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد