برگزاری جلسه شورای معاونین اداره کل بهزیستی استان هرمزگان

جلسه شورای معاونین بهزیستی هرمزگان به ریاست مدیر کل بهزیستی استان و با حضور اعضای شورای معاونین در محل اداره کل بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ جلسه شورای معاونین اداره کل بهزیستی استان هرمزگان با سه دستور کار شامل بررسی روند اجرایی طرح شکرانه توانایی ، بررسی وضعیت ادارات بهزیستی شهرستانها در اجرای برنامه ملی پیشگیری از تبلی چشم و پیگیری مصوبات جلسه قبل به ریاست سامیه جهانشاهی مدیر کل بهزیستی استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مدیر کل بهزیستی استان با اشاره به دستور کار جلسه به ارائه نکاتی در خصوص اهمیت اجرای موفق طرح شکرانه توانایی در خدمت رسانی هرچه بهتر به جامعه هدف پرداخت و بر ضرورت تعامل با خیرین ، گروههای جهادی ، جلب همکاری دستگاه های اجرایی و ارائه راهکارهای خلاقانه در این خصوص تاکید کرد .

سامیه جهانشاهی در ادامه به ارائه پیشنهادی در خصوص راه اندازی پویش های استانی بصورت فصلی و مناسبتی پرداخت و گفت : لازم است در این خصوص از ظرفیت اصناف و گروههای جهادی استفاده شود و این پویش ها با مشارکت اصناف مختلف اجرا گردد.

گفتنی است اهتمام در پوشش حداکثری طرح تنبلی چشم ( به ویژه در شهرستانهایی که تاکنون پوشش مناسب نبوده است) ، انجام تبلیغات مجازی در این خصوص از سوی همه معاونین ، روسای ستادی و روسای شهرستانها ، استفاده از ظرفیت گروههای جهادی ، ستاد اجرایی فرمان امام ، فرمانداری ها و طرح 2020 در اجرای هر چه بهتر طرح در محلات شهری بخشی از تاکیدات مدیرکل بهزیستی هرمزگان بود.

کد خبر 72087

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد