آمل│ بازدید فرمانده سپاه ناحیه آمل از اداره بهزیستی این شهرستان

سرهنگ داغمه چی فرمانده سپاه ناحیه آمل با حضور در اداره بهزیستی این شهرستان با رییس وپرسنل این اداره دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان آمل؛ اسفندیاریان، رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل ضمن خیرمقدم به تشریح مأموریت‌های بهزیستی در حوزه های مختلف وارائه گزارشی از عملکرد اخیر بهزیستی پرداخت و روند ارائه خدماتی از قبیل فعالیتهای اورژانس اجتماعی، اقدامات انجام شده در حوزه اشتغال و مسکن جامعه هدف وهمچنین سایر خدمات تخصصی ارائه شده توسط کارشناسان بهزیستی را تشریح نمود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل همچنین با اشاره به چالشها و مشکلات موجود خواستار حمایت و مشارکت سپاه  بویژه  بسیج سازندگی جهت توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی شد.  

سرهنگ داغمه چی با بیان اینکه همه ما باید کمک‌رسان معیشت مردم از جمله کمک حال این نهاد ارزشی باشیم گفت: با تعاملی که سپاه با مجموعه بهزیستی دارد، انتظار می رود با اعلام فعالیت های این نهاد عامل مهمی در امیدواری مردم به ویژه جامعه هدف بهزیستی باشند.

فرمانده سپاه ناحیه آمل عملکرد بهزیستی را در بین دستگاههای اجرایی شهرستان قابل قبول وخوب ارزیابی  وگفت : بایستی توانمند سازی و اشتغال جامعه هدف یکی از مهمترین اهداف بهزیستی باشد و در همین راستا استفاده بهینه از امکانات وظرفیتهای موجود به خصوص توسعه مشاغل خانگی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.ومجموعه سپاه به منظور تحقق این مهم از هیچگونه همکاری موثر دریغ نخواهند کرد .

کد خبر 70447

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد