بازدید مدیرکل بهزیستی هرمزگان از مرکز جامع توانبخشی جناح

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در سفر به شهرستان بستک ،در راستای نظارت بر روند خدمات دهی و بررسی مسائل و چالش های پیش رو ، از مرکز جامع توانبخشی خیرالنسا عباسی جناح بستک دیدن کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان در سفر به شهرستان بستک ،در راستای نظارت بر روند خدمات دهی ، از بخش های مختلف مرکز جامع توانبخشی خیرالنسا عباسی جناح بستک بازدید و فعالیتهای تخصصی، نحوه خدمت رسانی و چالش ها و مسائل موجود را ارزیابی و مورد بررسی قرارداد.

وی در این دیدار با مسئولین ،کارکنان و جامعه هدف این مرکز گفتگو کرد.

جهانشاهی ضمن تقدیر از زحمات پرسنل و دیدار و دلجویی از سالمندان این مرکز ، حفظ کرامت و ارزش سالمندان را از اهداف اصلی بهزیستی برشمرد و گفت : عشق به خدمت ،صبوری و روحیه سخت‌کوشی مددکاران در نگهداری از سالمندان بسیار ارزشمند و شایسته تقدیر است و مایه خرسندی است که نیازهای روحی و جسمی سالمندان در کنار مراقبت و نگهداری از آنان موردتوجه قرار می‌گیرد.

گفتنی است مرکزجامع توانبخشی خیرالنسا عباسی جناح از مراکز غیردولتی تحت نظارت بهزیستی است که در راستای ساماندهی معلولان و سالمندان ساخته شده است . در این مرکز خدمات فیزیوتراپی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، کاردرمانی و خدمات مددکاری بصورت شبانه‌روزی به معلولان و سالمندان ارائه می شود.

کد خبر 65728

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد