بیجار | استقرار پایگاه سیّار مشاوره

به مناسبت روز جهانی پیشگیری از خودکشی ، اداره بهزیستی شهرستان بیجار با همکاری اورژانس اجتماعی و مرکز مثبت زندگی کد ۳۱۲۳ این شهرستان ، اقدام به ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان به شهروندان نمودند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان ، تیم پایگاه مشاوره متشکل از مشاوران و روانشناسان اورژانس اجتماعی ، در دفتر مرکز مثبت زندگی کد ۳۱۲۳ و نیز میدان اصلی شهرستان بیجار ، با توزیع بروشور و ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان ، اقدام به اطلاع رسانی و آگاهسازی در زمینه پیشگیری از خودکشی کردند .

فرماندار شهرستان بیجار به همراه رئیس کمیته امداد و رئیس اداره بهزیستی از پایگاه سیّار مشاوره بازدید کردند و از نزدیک در جریان خدمات پیشگیرانه اداره بهزیستی قرار گرفتند .

در این بازدید رضا شاهمرادی ؛ رئیس بهزیستی بیجار گفت : این طرح با هدف افزایش آگاهی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله خودکشی در شهرستان بیجار در حال اجرا می‌باشد .

 وی افزود : شهروندان می‌توانند با مراجعه به اورژانس اجتماعی بیجار خدمات مشاوره‌ای رایگان ، آموزش‌های فردی ، گروهی و خانوادگی دریافت نمایند .

شاهمرادی در ادامه درباره علل اقدام به خودکشی اظهار داشت : اختلالات روانشناختی ، مشکلات اقتصادی و خانوادگی از عمده‌ترین علل خودکشی می‌باشند که با اقدام به موقع و آگاهسازی می‌توان از آن پیشگیری کرد .

همچنین احمدرضا قاسمی ؛ فرماندار شهرستان بیجار ضمن تقدیر از اقدامات مؤثر بهزیستی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی ، از شهروندان خواست تا با مراجعه به اورژانس اجتماعی بیجار ، خدمات مشاوره ای رایگان دریافت نمایند .

منبع : روابط عمومی بهزیستی استان کردستان

کد خبر 65532

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد