تامین داروهای کمیاب مراکز شبانه روزی، نیاز امروز بهزیستی استان

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان در نشست با معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از تامین نیازهای دارویی مراکز تحت نظارت بهزیستی استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، جلسه هم اندیشی در راستای رفع  موانع تامین بعضی از داروهای مصرفی و کمیاب مقیمان مراکز نگهداری و مراقبتی معلولین، سالمندان و بیماران روانی مزمن تحت پوشش بهزیستی با حضورمدیرکل و معاون امور توانبخشی بهزیستی استان و معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار گردید.

گفتنی است: در این دیدار پس از گفت و گوهای طرفین با قول مساعد معاونت درمان مقرر گردید لیست مراکز و داروهای مصرفی کمیاب ماهانه توسط بهزیستی به دانشگاه علوم پزشکی ارسال تا مراکز نگهداری و توانبخشی شبانه روزی داروهای مذکور را از داروخانه معین تعیین شده توسط دانشگاه تامین نمایند.

 شایان توجه می باشد : تعداد ۷ مرکز نگهداری معلولین ذهنی ۴ خانه حمایتی معلولین ذهنی۶ مرکز نگهداری بیماران روانی مزمن ۳ خانه حمایتی بیماران روانی مرمن ۴ مرکز نگهداری سالمندان و یک خانه حمایتی سالمندان در سطح استان  زیر نظر اداره کل بهزیستی استان وجود دارد که خدمات حمایتی و تخصصی مختلفی در این خصوص به مددجویان ارائه می شود.

کد خبر 65441

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد