صیانت از بهبود یافتگان با فراهم ساختن اشتغال پایدار ممکن می شود

به گزارش روابط عمومی، نشست هم اندیشی سمن های فعال در امر مبارزه با مواد مخدر و سومین جلسه کمیته تخصصی توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد با حضور مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، مدیرکل و معاون امور توسعه پیشگیری در محل سالن جلسه مرکز آموزش های تخصصی بهزیستی استان برگزار شد.

حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان در این هم اندیشی ضمن قدردانی از مجموعه تلاش های صورت گرفته در امر مقابله با مواد مخدر گفت: مسئله صیانت یکی از بسیار مهم و جزو حلقه های مفقوده حوزه درمان اعتیاد در سطح استان می شاد به لطف الهی و پیگیری های صورت گرفته و همکاران عزیزان دغدغه مند مجوز فعالیت این مرکز در سال گذشته صادر شد تا  در سطح استان تاسیس و راه اندازی گردد.

 مدیرکل بهزیستی استان تاکید کرد: بتوانیم جایگاه مرکز صیانت از بهبود یافتگان را برای معتادینی که از مراکز ترخصی می شوند معرفی و مشاهده نماییم علیرغم تلاش های بعمل آمده فعلاً ظرفیت بهره مندی از مراکز در سایه ارتباط و تعامل دوسویه کمپ های ترک اعتیاد با مراکز و معرفی خدمات آن مورد غفلت قرار گرفته است لذا در صدد هستم امسال با برنامه ریزی های خوب و هدفمند بتوانیم در یاری رساندن به  این معتادین بهبود یافته گام های موثری برداریم.

رضایی در بخش دیگر از سخنان خود خاطر نشان ساخت: در این نشست سعی برآن شده است تا سازمان های موثر و فعالی که بر حسب نوع همکاری بین بخشی کمک حال بهزیستی بوده و یاریگر معتادین بهبود یافته از دام اعتیاد باشند در این جلسه حضور داشته باشند تا با تعامل و همکاری های بین بخشی بتوانیم خدمات ارائه شده را به بالاترین سطح آن ارتقاء بخشیم.

وی تصریح کرد : با برگزاری نشست های همه جانبه در تلاش هستیم تا برای معتادین رها شده از اعتیاد و یافتن اشتغال پایدار با همراهی خانواده های آنان  موثر واقع شویم  برای رسیدن به این هدف به جد نیازمند همراهی تمامی شرکای اجتماعی، خیرین، معتمدین و تمامی افرادی که به نوعی احساس مسئولیت اجتماعی در قبال سالم سازی جامعه و خانواده ها دارند هستیم.

لازم به ذکر می باشد در پایان این نشست از تعدادی از مراکز و سمن های فعال در امر مبارزه با اعتیاد با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد .

کد خبر 118710

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد