دیدار صمیمی مدیر کل بهزیستی استان با فرماندار شهرستان پارس‌آباد

حامد رضایی مدیر کل بهزیستی استان و هیات همراه در سفر به شهرستان پارس‌آباد با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، مدیر کل بهزیستی استان و هیأت همراه در چهارمین روز از هفته بهزیستی با فرماندار شهرستان دیدار و به بررسی مسایل و مشکلات احتمالی شهرستان پرداخت.

در این دیدار رضایی مدیر کل بهزیستی استان با اشاره به شروع فصل جدید هفته بهزیستی در چهل و دومین سال شکوهمند انقلاب اسلامی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و حمایت های مدیران و فرمانداران قبلی نسبت به مجموعه بهزیستی گفت: سازمان بهزیستی به عنوان تولی گری تأمین سلامت اجتماعی عهده‌دار خدمات برای افراد جامعه پیش از تولد تا سالمندی است.

مدیر کل بهزیستی استان در بخش دیگر از سخنان خود خواستار توجه بیشتر به پیگیری وضعیت معیشتی، مناسب سازی اماکن و معابر عمومی، توجه و تقویت مراکز اقامتی، بهبود و بازتوانی معتادین به لحاظ شرایط جغرافیایی و بعد جمعیتی شهرستان شد.

وی توانمند سازی افراد جامعه هدف و ولی نعمتان تحت پوشش را از اصلی‌ترین دغدغه سازمان یاد کرده و بر لزوم حمایت های جدی از اقشار و افراد تحت پوشش و تقویت زیر ساخت های موجود تاکید کرد.

سپس جهان بین فرماندار شهرستان پارس‌آباد هم با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته از سوی سازمان بهزیستی کشور و استان در یاری رسانی به اقشار ضعیف و ناتوان و تبریک هفته بهزیستی گفت: فرمانداری شهرستان برای تحقق اهداف سازمان بهزیستی، تامین و بهبود وضعیت اجتماعی و اقتصادی افراد تحت حمایت از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی ادامه داد: شناسایی و اولویت گذاری در ارایه خدمات به افراد محروم و ضعیف جامعه و حمایت از آنها از جمله برنامه های اصلی شهرستان در سال جدید می باشد که با تمام توان در خدمت گذاری این عزیزان خواهیم بود.

کد خبر 61686

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد