پاسخگویی سرپرست اداره کل بهزیستی استان اردبیل به سوالات تماس گیرندگان از طریق سامد (۱۱۱)

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، حامد رضایی سرپرست اداره کل بهزیستی استان اردبیل به همراه رئیس اداره پذیرش و هماهنگی برای برقراری ارتباط مستقیم با جامعه هدف بهزیستی، با حضور در دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی استانداری اردبیل به شکل برخط و کاملاً غیر حضوری به سوالات تماس گیرندگان پاسخ های مناسب داد.

سامانه سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت – ۱۱۱ ) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان می باشد که از طریق این سامانه هم استانی های گرامی می توانند براحتی و بدون مراجعه حضوری، درخواست ها و مشکلات خود را با مسئولین استان مطرح و پیگیری نمایند.

لازم به ذکر است:  از عمده ترین در خواستها و تماس های  افراد جمعیت هدف می توان به تامین اشتغال، پرداخت کمک هزینه درمان، کمک هزینه لوازم توانبخشی، مساعدت مالی، برقراری حق پرستاری و درخواست تحت پوشش اشاره کرد که در این زمینه راهنمایی های لازم از سوی سرپرست اداره کل بهزیستی استان صورت گرفت.

شایان توجه است: موارد مطرح شده از طریق اداره پذیرش و هماهنگی و ارجاع به معاونت های تخصصی مربوطه تا رفع موانع و مشکلات، پیگیری خواهد شد.

کد خبر 57956

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد