ضیافت افطار «در محضر ولی‌نعمتان»  بهزیستی هرمزگان

در راستای اجرای پویش «در محضر ولی‌نعمتان» ، ضیافت افطاری همراه با اجرای برنامه های فرهنگی با همکاری گروه‌ جهادی قرارگاه امام رضا (ع) در مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان (ماده 16) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به منظور بهره گیری بیشتر سازمان از ظرفیت‌های مردمی و به ویژه گروه های جهادی در مراکز بهزیستی ، در قالب اجرای پویش «در محضر ولی‌نعمتان» و با همکاری گروه‌ جهادی قرارگاه امام رضا (ع) ، ضیافت افطاری همراه با اجرای برنامه های فرهنگی در مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان (ماده 16) برگزار شد.
این مراسم معنوی با حضور  مجتبی معین وزیری مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان ،سامیه جهانشاهی سرپرست اداره کل بهزیستی استان ، جهانداری رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس و اعضای گروه جهادی همراه بود .

در پایان از بخش های مختلف و نحوه درمان و خدمت رسانی به مددجویان مرکز بازدید شد.

سرپرست بهزیستی هرمزگان در این مراسم با بیان اینکه ماه رمضان فرصت مناسبی برای تعمیق اُنس و الفت با مفاهیم قرآنی، تکریم محرومان و نیازمندان و اجرای برنامه های فرهنگی و معنویست گفت : در راستای تاکید و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله) بر استفاده از ظرفیت‌ گروه‌های مردمی در جهت بهبود شرایط خدمت‌رسانی به آحاد جامعه بالاخص جامعه محرومین و به منظور بهره گیری بیشتر سازمان از ظرفیت‌های مردمی در مراکز بهزیستی ، گروه های جهادی به کمک بهزیستی آمده اند و در این خصوص هماهنگی ها و نشست هایی صورت گرفته است .
وی افزود : برای این کار مهم ابتدا در پی شناسایی مسیرهای خدمت رسانی، ظرفیت ها و منابع انسانی و مادی و همچنین شناخت نیازهای سازمان و جامعه هدف هستیم.

کد خبر 55549

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد