بندرعباس | برگزاری جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی شهرستان

جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی شهرستان بندرعباس با حضور معاون عمرانی فرمانداری شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان هرمزگان؛ اولین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی شهرستان بندرعباس در سال ۱۴۰۳ با حضور معاون عمرانی فرمانداری ،رییس و کارشناس تخصصی بهزیستی و اعضای کمیته مناسب سازی شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

مهندس سلیمانی معاون عمرانی فرمانداری بندرعباس در این جلسه براهمیت و ضرورت مناسب سازی و همچنین تعامل تنگاتنگ ادارات بخصوص شهرداری،بانک ها،آموزش و پرورش و سایر ارگانها درخصوص مناسب سازی و دسترس پذیری افراد دارای معلولیت و سالمندان و انجام هرچه سریعتر مناسب سازی شهرک سجادیه با توجه به تردد نابینایان تاکید کرد.

لزوم رعایت استانداردهای مناسب سازی سطح شهر و فعالیت بیش از پیش شهرداری ها در این خصوص و دسترس پذیری و مناسب سازی یکی از شعب بانک رفاه که بانک عامل افراد دارای معلولیت و سالمندان می باشد از دیگر تاکیدات مهندس سلیمانی در این جلسه بود .

وی همچنین دستور ارائه گزارش  عملکرد شهرداران در جلسه بعدی ستاد هماهنگی مناسب سازی را صادر نمود.

در ادامه فائزه زارع سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس و دبیر کمیته مناسب سازی شهرستان گزارشی از اقدامات انجام شده درخصوص مناسب سازی معابر واماکن عمومی سطح شهرستان ارائه نمود.

کد خبر 110421

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد