اسدآباد ا برگزاری مراسم دورهمی عیدانه ولی نعمتان بهزیستی در شهرستان

مراسم دورهمی عیدانه ولی نعمتان بهزیستی شهرستان دربیست و چهارمین روز از بهار سالجاری در سالن اجتماعات مدرسه خلیج فارس شهر اسدآبا د توسط دو مرکز مثبت زندگی و بهزیستی شهرستان، در فضایی شاد و صمیمی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره  بهزیستی شهرستان اسدآباد در این مراسم که با حضور امام جمعه ، دادستان، رئیس و عضو شورای شهر، رئیس اداره آموزش و پرورش و نماینده کمیته امداد، رئیس و روابط عمومی بهزیستی شهرستان  اسد آباد و با دعوت جمعی ازافراد دارای  معلولیت و مددجویان برگزار شد.

حسین بیاتی فررئیس بهزیستی شهرستان   ضمن تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان و خیر مقدم به مدعوین اظهار داشت : سازمان بهزیستی با هدف ایجاد نشاط آفرینی و تکریم مددجویان اقدام به برگزاری چنین مراسماتی می نماید

بیاتی  با اشاره به زحمات مدیران و کارکنان دو مرکز مثبت زندگی در این شهرستان و تشکر از زحمات آنها به نقش و  فعالیت آنها در کنار کارشناسان اداره در تکمیل پرونده ها و اسناد پرداخت و افزود: با برگزاری اینگونه مراسمات، مراکز مثبت زندگی و عملکرد آنها بیش از پیش و آنگونه که باید، در جامعه معرفی میگردند.

 در ابتدای این مراسم دادستان از لزوم برگزاری این برنامه ها سخن گفت و در پایان حجت‌الاسلام والمسلمین  حسینی امام جمعه محترم شهرستان  ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک ماه مبارک رمضان تقدیر و تشکر از ریاست بهزیستی و مدیران مراکز مثبت زندگی و حضور افراد دارای معلولیت و مددجویان در این مراسم به عمل آوردند.

در ادامه این مراسم  مدیران دو مرکز گزارشی از عملکرد و فعالیتهای مرکز مثبت زندگی خود ارائه نمودند  

شایان ذکر است میهمانان این مراسم شاهد اجرای برنامه هایی دیگر شامل مولودی خوانی به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی بوده و با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه از طرف ریاست  بهزیستی  و مدیران دو مرکز مثبت زندگی به بیست نفر از معلولین و زنان  سرپرست خانوار  موفق از آنان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

اسدآباد ا برگزاری مراسم دورهمی عیدانه ولی نعمتان بهزیستی در شهرستان

اسدآباد ا برگزاری مراسم دورهمی عیدانه ولی نعمتان بهزیستی در شهرستان

اسدآباد ا برگزاری مراسم دورهمی عیدانه ولی نعمتان بهزیستی در شهرستان

کد خبر 55208

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد