۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۴
آگهی فراخوان

اداره کل بهزیستی استان همدان در نظر دارد بخشی از خدمات تصدی گری حوزه پیشگیری در زمینه کاهش آسیب معتادین ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر را با رعایت مقررات ، قوانین و ضوابط آئین نامه تخصصی سازمان بهزیستی به متقاضیان حقیقی یا حقوقی واجد الشرایط واگذار نماید.

 لذا از متقاضیان واجد الشرایط دعوت می گردد در صورت تقاضا و احراز شرایط دستورالعمل تخصصی از تاریخ درج این فراخوان به مدت ده روز تقاضای خود را در سامانه تدارکات دولت  ارائه نمایند.

شرح خدمات:

واگذاری خدمات نگهداری ،درمان و کاهش آسیب معتادین موضوع ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر شامل:نگهداری ،خدمات و معاینات و ارزیابی پزشکی،خدمات درمان سومصرف مواد،مراقبت بهداشتی اولیه ،مراقبت بهداشتی فردی،غربالگری بیماری های عفونی،انجام فعالیت های مددکاری و روان شناسی،آموزش هاسی شغلی و حرفه ای،انجام تکالیف پس از خروج بر اساس دستورالعمل تکالیف مراقبت بعد از خروج قوه قضائیه و غربالگری ثانویه

شرایط متقاضیان:

متقاضیان حقیقی بایستی دارای حداقل تحصیلات کارشناسی مرتبط در رشته های پیراپزشکی،روان شناسی عمومی و بالینی یا دکتری حرفه ای پزشکی و دارای حسن شهرت و فاقد هرگونه سابقه اعتیاد و ...باشند.

متقاضیان حقوقی می بایست مطابق بخشنامه های ابلاغی ،از سازمان بهزیستی دارای مجوز بوده و اساسنامه آنها در راستای پیشگیری ،درمان و بهبود اعتیاد باشد.

متقاضیان حقیقی یا حقوقی می بایست دارای توان مالی مناسب و قادر به پرداخت حداقل 6 ماه هزینه های جاری مرکز ،حقوق پرسنل و ...باشند.

ارائه رزومه و سابقه فعالیت در حوزه اعتیاد ،گواهی حسن انجام کار و ...جهت متقاضیان حقیقی و حقوقی الزامی است.

متقاضیان پس از احراز شرایط عمومی ملزم به شرکت در مصاحبه تخصصی و گزینشی می باشند.

مکان مرکز:

مکان و محل مورد نظر در جاده تهران جنب نیروگاه شهید مفتح سالیانه و با نظر کارشناس رسمی دادگستری به صورت استیجاری به متقاضی واگذار خواهد شد.(هزینه کارشناسی به عهده متقاضی می باشد)

نیروی انسانی مورد نیاز:

1- حضور یک نفر پزشک مرد بعنوان مسوول فنی در شیفت صبح

2- حضور یک نفر پزشک مرد دارای مجوز در مرکزmmt

3- مدیر داخلی با تحصیلات  پزشکی  ، روانپزشکی ،مددکاری،روان شناسی و مشاوره با پاکی حداقل 5 سال

4- حضور یک نفر روانپزشک مرد حداقل یک روز در هفته

5- به ازای هر صد نفر مقیم یک نفر مددکار

6- به ازای هر دویست نفر مقیم یک نفر روان شناس

7- حضور یک نفر پرستار در شیفت صبح به ازای هر صد نفر و حضور یک نفر پرستار یا بهیار به ازای هر دویست نفر در شیفت عصر و شب

مبلغ تفاهم نامه:

مبلغ نگهداری نفر به روز در حال حاضر با توجه به عدم ابلاغ مبلغ در سال 1403 مطابق تفاهم نامه سال 1402 فی مابین ستاد مبارزه و سازمان بهزیستی مبلغ 580000 ریال به صورت نفر به روز و بر اساس تعداد مقیمان محاسبه خواهد شد.پس از ابلاغ مبلغ نگهداری نفر به روز در سالجاری  هزینه نگهداری بر اساس ان محاسبه و پرداخت خواهد شد.

تبصره:

مبلغ هزینه نگهداری به صورت نفر به روز بوده و قابلیت کاهش یا افزایش ندارد.

کد خبر 114264

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد