پیام تسلیت اداره کل بهزیستی استان همدان در پی شهادت اسماعیل هنیه

در پی شهادت حاج اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در اقدام تروریستی رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی، اداره کل بهزیستی استان پیام تسلیت صادر کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان متن پیام بدین شرح است :

 وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهید اسماعیل هنیه از سرداران آزادیخواه جبهه مقاومت بود که راه و رسمش تا ابد سرمشق مجاهدان اسلام خواهد بود و دشمنان اسلام بدانند که خون شهدای فلسطینی و محور مقاومت به خصوص شهیداسماعیل هنیه، تزریق حیات جدیدی در رگ‌های مقاومت و انسجام و وحدت گروه‌های مقاومت خواهد بود

بار دیگر رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی که به پشتوانه حمایت‌های مدعیان دروغین حقوق بشر، تمام اصول و قواعد بین‌المللی را زیر پا گذاشته، در اقدامی تروریستی، مهمان عزیز جمهوری اسلامی ایران، مجاهد نستوه و شخصیت برجسته جبهه مقاومت اسلامی، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس را به شهادت رساند.
رژیم نامشروع و اشغالگر قدس با این اقدام رذیلانه، بیش از پیش جنایت و درنده‌خویی خود را بر همگان اثبات کرد و نشان داد که این غده سرطانی و حامیانش برای نیل به اهداف نامشروع خود از هیچ اقدام غیرانسانی و غیراخلاقی دریغ نخواهد کرد. بی‌شک مطابق وعده الهی خون پاک این شهید بزرگوار، موجب تقویت جبهه مقاومت و تثبیت پیروزی بزرگ مردم دلیر فلسطین و غزه خواهد شد و به فضل خداوند متعال، آرمان آزادی فلسطین روز به روز درخشنده‌تر و قابل دسترس‌تر خواهد بود.

اداره کل بهزیستی استان همدان شهادت این اسوه مقاومت را به محضر مقام معظم رهبری، امت اسلام، مردم مظلوم فلسطین و همه آزادی‌خواهان و حق‌طلبان جهان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای روح ملکوتی این شهید عزیز، علو درجات و همنشینی با اولیاء‌الله را مسئلت می‌نماید.

کد خبر 114279

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد