دیدار سرپرست بهزیستی استان سمنان با نماینده مردم دامغان

دکتر منطقی با علیزاده دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان  دکتر محمود منطقی سرپرست بهزیستی استان سمنان  به اتفاق حسین نوحی معاون پشتیبانی و منابع انسانی، احمد پیوندی سرپرست معاونت توانبخشی،  ساره امیر جان معاون اجتماعی، حمید همتیان مسئول حراست بهزیستی  و ابوالقاسم خطیب زاده سرپرست جدید اداره بهزیستی شهرستان دامغان  با دکتر علی اکبر علیزاده برمی نماینده مردم دامغان درمجلس شورای اسلامی  دیدار داشتند.

علی اکبر علیزاده برمی  نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی در ابتدا ضمن تبریک سال نو از حضور و زحمات و تلاشهای  سرپرست اداره کل بهزیستی استان سمنان و مجموعه کارکنان تقدیر و تشکر کرد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی  بیان داشت:سختی کار و تلاش  و خدمت رسانی در  بهزیستی طاقت فرسا است و بهزیستی بعنوان یک دستگاه حمایتی از اقشار محروم  امید و ملجآ پناهندگان به این دستگاه است.

وی افزود: صبر و سعه صدر از ملزومات این تلاش خالصانه است و پشتوانه های معنوی  باعث تداوم و استمرار خدمات  بی شائبه کارکنان خدوم سازمان بهزیستی است.

در این دیدار دکتر محمود منطقی سرپرست اداره کل بهزیستی استان سمنان گزارشی از عملکرد و فعالیتها ی حوزه های تخصصی و مراکز تحت نظارت بهزیستی ارائه داد.

منطقی اظهار داشت: در حال حاضر اداره بهزیستی شهرستان دامغان با دارا بودن ۵۳۶۷نفر پرونده  تحت حمایت که شامل ۲۳۸۱ پرونده  در حوزه توانبخشی و ۳۸۶ نفر در حوزه اجتماعی به انضمام خانواده های آنان خدمات تخصصی را به این افراد ارائه می دهد.

دکتر منطقی از ظرفیتهای شهرستان دامغان و توانمندیهای ورزشی در حوزه معلولین در شهرستان دامغان بیان داشت و افزود: سعی بر این است که با راهبردها و سیاستهای اداری با استفاده از ظرفیتهای نیروی انسانی متخصص در امر گسترش و ارتقاء دیگر خدمات بهزیستی قدم های موثر برداشت.

کد خبر 54364

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد