تقدیر از مدیرکل بهزیستی استان در دومین رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت استان با حضور سرپرست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، معاون هماهنگی امور عمرانی، مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری، مدیر کل دفتر زنان و خانواده استانداری و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در سالن زکریای رازی دانشگاه علوم پزشکی سمنان برگزار شد.

در این مراسم از فعالین حوزه جوانی جمعیت به ویژه اداره کل بهزیستی استان تقدیر و تشکر به عمل آمد.      

متن تقدیرنامه به شرح ذیل است: 

جناب آقای منطقی

مدیرکل محترم بهزیستی استان

سلام علیکم

تلاش در راه اعتلای فرهنگ متعالی خانواده و فرزندآوری در اسلام و اهداف و ارزش های نورانی آن در راستای حفظ کیان کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در گرو مجاهدت دلسوزانه افرادی است که روح و فکر آنها سرشار از عشق به دین وسرزمین و ملت ایران است.

اکنون که همت گمارده و با عزم راسخ در تحقق اهداف مرتبط با اعتلای سیاست های کلی و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اهتمام داشته اید، فرصت را مغتنم شمرده، از زحمات ارزشمند جنابعالی وهمکاران محترم در دومین رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت قدردانی می نمایم.

امید است تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج)، پیروی از منویات حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) با انگیزه ای مضاعف در استمرار خدمات ارزشمند و ماندگار شهید جمهور حضرت آیت الله دکتر رئیسی برای بهره مندی کشور از جمعیت جوان، مترقی و مقتدر، موفق و موید باشید.

سید محمدرضا هاشمی

استاندار سمنان

کد خبر 111119

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد