برگزاری شورای اداری بهزیستی استان سمنان

در این جلسه که به ریاست سرپرست بهزیستی استان برگزار شد، معاونین و روئسای ستادی در محل سالن جلسات بصورت حضوری و روئسای شهرستان های تابعه از طریق ویدئو کنفرانس نیز حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، جلسه شورای اداری بهزیستی به ریاست سرپرست اداره کل با دستور کار بررسی وضعیت هزینه کرد و مانده اعتبارات، برنامه ریزی ایام نوروز و تعطیلات ابتدایی سال در محل سالن شهید فیاض بخش  ستاد استان برگزار شد.

در این جلسه معاونین و روئسای ستادی در محل سالن جلسات بصورت حضوری و روئسای شهرستان های تابعه از طریق ویدئو کنفرانس نیز حضور داشتند.

در این جلسه محمود منطقی سرپرست بهزیستی استان ضمن خدا قوت به همکارن و به ویژه اعضای شورای اداری بهزیستی استان  و تقدیر از خدمات و زحمات ایشان اعیاد شعبانیه و علی الخصوص نیمه شعبان ولادت منجی عالم بشریت را تبریک و ابراز داشتند : با توجه به روزهای پایانی سال انتظار می رود برنامه ریزی، هماهنگی و پیگیری لازم بمنظور اجرای دقیق اهداف و اعتبارات انجام شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر تعطیلات ایام نوروز و کاهش شیوع کرونا در کشور و حجم ترددها و وجود بیماری کرونا در کشور خواستار آمادگی معاونت ها، روسای ستادی و شهرستانی در این ایام و برنامه ریزی لازم در این خصوص شده و افزودند : با توجه به تجربیات سال های گذشته و حوادث طبیعی در فصل بهار، روسای شهرستان ها از امروز پیگیر مسائل و مشکلات مربوطه باشند تا بتوان از حادثه و خسارات جانی و مالی جلوگیری کرد.

منطقی با اشاره به وجود دغدغه مسکن و الویت این موضوع در دولت آیت الله رئیسی، مسکن را فشاری بر سبد خانواده بیان و ابراز داشتند : باید از زمان طلایی نهضت مسکن بمنظور خانه دار شدن جامعه هدف استفاده شود و این امر با برنامه ریزی و پیگیری محقق خواهد شد.

سرپرست بهزیستی استان رمز موفقیت را همدلی و همراهی اذعان و خواستار تمرکز در وظایف و فعالیت ها به دور از توجه به مسائل و حواشی ها شده و هدف در بهزیستی را خدمت به مددجویان و تغییر شرایط زندگی فردی و اجتماعی جامعه هدف و نزدیک شدن به شرایط مطلوب بیان داشتند.

وی تغییر شرایط در یک مجموعه را برعهده و وظیفه افراد آن مجموعه بیان و تصریح کردند :  برای تحقق اهداف باید تجربه و تلاش در کنار هم باشد تا بتوان به نتیجه مطلوب رسید و انتظار می رود در شرایط حاظر به دور از وقت و مکان تلاش کرد تا به شرایط مطلوب رسید.

منطقی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و خدمات ارائه شده در ادوار گذشته، خواستار مشارکت کلیه همکاران در سطح استان و ارائه پیشنهادات بمنظور ارتقاء در دو سطح پرسنلی و مددجویی شدند و در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های همکاران خواستار پیگیری اعتبارات و مکاتبات اداری با توجه به روزهای پایانی سال شدند.

در ادامه جلسه نوحی معاونت پشتیبانی و منابع انسانی در خصوص دستورکار اول جلسه در ابتدا گزارشی از اعتبارات ستادی و شهرستانی ارائه و توضیحات تکمیلی ارائه کردند و پیرو این مباحث معاونت ها، روسای ستادی و شهرستانی مباحث و توضیحاتی را بیان و سپس در خصوص دستور کار دوم جلسه بحث و تبادل نظر و تصمیماتی اتخاذ گردید.

کد خبر 53196

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد