برگزاری کمیته مدیریت عملکرد در بهزیستی استان

محقق هدف از برگزاری این جلسه را ابلاغ بخشنامه ارزیابی عملکرد دستگاها(تسما) در سال ۱۴۰۰ از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی بیان داشت

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان سومین جلسه کمیته مدیریت عملکرد با دستور کار ابلاغ و بررسی شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد(تسما) سال ۱۴۰۰ با حضور معاونین، دبیران محورها و کارشناسان مرتبط در سالن آموزشی شهید فیاض بخش اداره کل برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه جمیله محقق دبیر کمیته مدیریت عملکرد و مسئول دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات بهزیستی استان ضمن خیرمقدم و تقدیر از خدمات و زحمات اعضاء، هدف از برگزاری این جلسه را ابلاغ بخشنامه ارزیابی عملکرد دستگاها(تسما) در سال ۱۴۰۰ از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی بیان داشتند.

وی در ادامه توضیحاتی در خصوص دستور کار جلسه و لزوم جمع آوری مستندات و بررسی دقیق شیوه نامه ارسالی ارائه و خاطر نشان کردند : با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و بازگشایی سامانه تسما، ضروریست ضمن جمع آوری مستندات مربوطه بر طبق شیوه نامه، نسبت به رفع برخی از مشکلات و نواقص موجود در سال گذشته نیز اقدامات لازم صورت گیرد. سپس در خصوص امتیازات و رتبه کسب شده در ارزیابی سال ۹۹ نیز توضیحاتی ارائه داشتند.

در ادامه این جلسه مهدیه یحیایی کارشناس مناسب سازی و ارزیاب مناسب سازی در کلیه دستگاه های اجرایی، توضیحاتی در خصوص شاخص ها و افزایش امتیاز و همچنین مشکلات موجود در ادارات بهزیستی شهرستانها که منجر به کسر امتیاز می شود ارائه کردند، سپس اعضای حاضر در جلسه پیرامون شاخص های مرتبط و نواقص موجود و همچنین مکاتبات صورت گرفته جهت رفع آنها نکاتی را بیان و مصوباتی به تصویب نیز رسید.

کد خبر 52768

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد