تاکید بر مداخلات اجتماعی در استان‌های تهران و البرز با نگاه حداکثری به توان تمام دستگاه‌های اجرایی

معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در آئین تودیع و معارفه سرپرست بهزیستی استان البرز، تحول‌گرایی را امری مهم در گام دوم انقلاب برشمرد و گفت: مداخلات اجتماعی در استان‌های تهران و البرز با نگاه حداکثری به توان تمام دستگاه‌های اجرایی باید مدنظر قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان البرز، «محمد نصیری» معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در آئین تودیع و معارفه سرپرست بهزیستی استان البرز با بیان اینکه استان‌های تهران و البرز در موضوعات آسیب‌های اجتماعی جدا از هم نیستند، گفت: از این‌رو، مداخلات اجتماعی در این ۲ استان با نگاه حداکثری به توان تمام دستگاه‌های اجرایی باید مدنظر قرار گیرد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، ادامه داد: البرز به دلیل نزدیکی به تهران با مشکلات عدیده‌ای در حوزه اجتماعی مواجه است که باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های کارشناسی و پژوهشی اقدامات موثر انجام شود.

وی تحول‌گرایی را امری مهم در گام دوم انقلاب برشمرد و گفت: این به معنای آن است که باید وضعیت موجود را در حوزه‌های مختلف از جمله آسیب‌های اجتماعی بهبود بخشید؛ بنابراین با استفاده از ظرفیت‌های مختلف و همکاری با سایر دستگاه‌های اجرایی به همراه بهره‌مندی از ظرفیت تشکل‌های مردم‌نهاد تمام توان خود را برای بهبود وضعیت آسیب‌های اجتماعی بکار بسته‌ایم.

نصیری با اشاره به آیه اَمَّن یُّجیبُ المُضطَرَّ اِذا دَعاهُ، یادآورشد: کار در بهزیستی بسیار مشکل است و انرژی مضاعف می‌خواهد؛ چراکه با افرادی مواجه‌ایم که مضطر هستند و کارکنان بهزیستی باید با استفاده از تمام توان خود در مقام پاسخ و اجابت برآیند.

یادآوری می‌شود، در پایان این نشست از زحمات دکتر «اسدالله حیدری» مدیرکل سابق تقدیر و تشکر شد و «وجیهه محمدی فلاح» به عنوان مدیرکل جدید بهزیستی استان البرز معرفی شد.

کد خبر 52727

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد