بازدید وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از ستاد بهزیستی شهرستان اسلامشهر

ظهر امروز و در دومین روز از دهه فجر حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اداره بهزیستی شهرستان اسلامشهر دیدن کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، عبدالملکی که به منظور شرکت در نشست تخصصی در دفتر مجمع نمایندگان و بررسی مهمترین مسائل مرتبط با این وزارتخانه در اسلامشهر حضور یافته بود، با حضور در ادارات بهزیستی و تامین اجتماعی پای صحبت کارکنان ادارات نشست.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را علیرضا انجلاسی مشاور و مدیرکل حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور، مهدی شریفیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، حسن حبیبی فرماندار شهرستان و جمعی از مدیران ادارات زیر مجموعه وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی همراهی می کردند.

عبدالملکی در این بازدید ضمن گفتگو با رئیس و جمعی از کارکنان این مجموعه در جریان مشکلات و درخواست های آنان قرار گرفت و بر ضرورت پیگیری لازم برای رفع معضلات بهزیستی اسلامشهر از قبیل زیرساختهای مورد نیاز در زمینه های خدماتی، رفاهی، ساختار نیروی انسانی و حقوق و مزایای پرسنل و رفع معضلات ساختمان ستادی بهزیستی تاکید کرد.

گفتنی است؛ حمیدرضا جعفریان رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسلامشهر نیز گزارشی از خدمات رسانی و وضعیت اداره متبوع به استحضار مقام عالی وزارت و هیأت همراه رساند.

کد خبر 51558

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد