دهباشی پور، سرپرست بهزیستی استان قزوین شد

بعد از ظهر امروز طی مراسمی، دکتر علی دهباشی پور سرپرست جدید بهزیستی استان قزوین معرفی و از زحمات علیرضا وارثی مدیر کل سابق این استان تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان قزوین ، با ابلاغ حکمی از سوی علی محمد  قادری معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور دکتر علی دهباشی پور به عنوان سرپرست جدید بهزیستی استان قزوین ، منصوب شد.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: این سازمان برای خدمات رسانی هر چه بهتر به جامعه هدف خود باید از تشکیلات دولت خارج و به شکل هیات امنایی اداره شود.

دکتر کاظمی اظهار داشت: در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم چندین محور بنیادی و اساسی طرح شده و مدیران زیرمجموعه همه تلاش خود را می کنند که آنها را در همه شعوب مدیریتی و کارشناسی را اجرایی کنند.

وی افزود: مهم ترین شاخص دولت فعلی مردمی بودن آن است و بهزیستی به تاسی از آن تلاش می کند این صفت برجسته را در حوزه کاری خود محقق کند.

وی خاطرنشان کرد: مدیری که در این دولت کار می کند باید میدانی باشد و در بین آحاد جامعه هدف حضور پیدا کند.

این مسوول گفت: حضور میدانی مدیران بهزیستی در استان ها نیز با هدف حل بهتر مسایل و مشکلات جامعه هدف این دستگاه مورد تاکید قرار دارد.

گفتنی است؛ مراسم تقدیر و معارفه مدیران کل این استان باحضور دکتر پیله فروش معاون امور اقتصادی استانداری قزوین ، دکتر اصغر کاظمی معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور  ، مصطفی ملاییان مشاور رییس سازمان و مدیر کل حراست سازمان بهزیستی کشور و مدرسی مدیر کل امور اجتماعی استانداری قزوین و جمعی از مدیران استان بر گزار شد و در این مراسم دکتر دهباشی پور به عنوان مدیر کل بهزیستی استان قزوین  منصوب و از زحمات علیرضا وارثی  تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 51468

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد