شورای اداری بهزیستی استان سمنان به ریاست مدیرکل برگزار شد

علیرضا ایزدپور هدف از برگزاری این جلسه را برنامه ریزی و گرامیداشت ایام الله دهه فجر بیان کرد

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، جلسه شورای اداری بهزیستی به ریاست مدیرکل در سالن شهید فیاض بخش ستاد  برگزار شد.

در این جلسه معاونین و روئسای ستادی در محل سالن جلسات و روئسای شهرستان های تابعه از طریق ویدئو کنفرانس نیز حضور داشتند.

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان در ابتدای این جلسه ضمن خیرمقدم و گرامیداشت یاد شهدا و امام شهدا از زحمات و تلاش های پرسنل و به ویژه اعضای شورای اداری بهزیستی استان تقدیر و تشکر و ابراز داشتند : هدف از برگزاری این جلسه برنامه ریزی و گرامیداشت ایام الله دهه فجر است و باید سعی شود برنامه  های این ایام بصورتی برنامه ریزی، تدوین و اجرا شود که با شکوه تر از سال گذشته آن باشد.

وی هدف از برگزاری و بزرگداشت ایام الله دهه فجر را تجدید میثاق با شهدا و امام شهدا و یادآوری اهداف انقلاب اسلامی دانسته و تصریح کردند : این ایام فرصت مناسبی است که دستاوردهای انقلاب بیش از پیش به آحاد جامعه اطلاع رسانی شود و این امر با توجه به حجم های دشمن و سعی در بی اثر شمردن دستاوردهای و توانمندی های انقلاب بیش از گذشته احساس می شود.

ایزدپور ایام الله دهه فجر و بزرگداشت این ایام را متعلق به همه افراد جامعه دانستند و ادامه دادند : این انقلاب برای همه افراد جامعه است و مرد و زن این کشور از سالیان گذشته تا کنون برای به ثمر نشستن این انقلاب از خودگذشتگی ها و فداکاری های فروانی انجام داده اند.

مدیرکل بهزیستی استان ضمن تاکید بر برنامه ریزی و اجرای برنامه های ایام دهه فجر با توجه به رنگ بندی کرونایی شهرستان ها، خواستار تعامل بیش از پیش روئسای شهرستان ها با فرماندار بمنظور حضور استاندار در ایام دهه فجر و دیدار مددجویی شدند.

وی در ادامه ضمن تاکید بر رصد برنامه ها و فعالیت های برنامه ریزی شده سال جاری با عنایت به نزدیکی پایان سال بر این نکته نیز اشاره داشتند : نیازمند است معاونین در ایام پایانی سال مطالبات مالی حوزه خود را پیگیری و برنامه ریزی لازم را بمنظور جلب و تخصیص این اعتبارت داشته باشند.

ایزدپور با اشاره به سفر هفته گذشته معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به استان سمنان و حضور در جلسه شورای اداری استان خواستار پیگیری مصوبات این سفر و ارائه گزارش از این اقدامات به مدیرکل حوزه ریاست سازمان بهزیستی شدند.

وی در پایان مراکز غیردولتی و انجمن های تحت نظارت بهزیستی را بازوان توانمند اداره کل در تحقق و دستیابی به اهداف پیش بینی شده عنوان و تاکید در برگزاری جلسات و دیدار مستمر با این شرکای اجتماعی سازمان بهزیستی داشتند.

کد خبر 51239

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد