تجربه نشان داده است هر کجا و در هر برنامه ی از پژوهش بهره گرفته ایم به نتیجه مطلوب رسیده ایم

جلسه شورای اداری بهزیستی استان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ، جلسه شورای اداری بهزیستی استان به ریاست مدیرکل برگزار شد .

این جلسه با حضور معاونین ، روسای ستادی و شهرستانی به صورت حضوری و از طریق ویدئو کنفرانس در محل سالن شهید فیاض بخش ستاد استان برگزار شد .

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان در این جلسه ضمن خیر مقدم و تقدیر از خدمات و زحمات همکاران و به ویژه اعضای شورای اداری بهزیستی استان و بیان تشکر از عوامل اجرایی هفته پژوهش یکی از دستور کار مهم این جلسه را پژوهش و اهمیت آن برشمرده و افزودند : باید سیاستگذاری و برنامه ریزی ها پژوهش محور باشد تا حاصل و نتیجه آن تحقق اهداف پیش بینی شده باشد .

وی پژوهش را مختص یک هفته و توجه به آن در یک مدت زمان مشخص ندانسته و خواستار بهره مندی از پژوهش در کلیه امور زیر ساختی و برنامه ریزی ها شده و ابراز داشتند : تجربه نشان داده است هر کجا و در هر برنامه ی از پژوهش بهره گرفته ایم و از آن استفاده کرده ایم به نتیجه مطلوب رسیده ایم  .

ایزدپور در ادامه هر تحقیقی را پژوهش ندانسته و اذعان داشتند : پژوهش مورد تایید و مطلوب پژوهشی است که با استانداردها موجود انجام شود . ایشان پژوهش را یک نیاز بیان و انجام آن را دارای هزینه و پیش بینی مالی دانستند .

مدیرکل بهزیستی استان دیگر شرایط یک پژوهش استاندارد را قابل اجرایی بودن آن بیان و خواستار استفاده از این ظرفیت و فرصت مناسب توسط مدیران و مسئولین در برنامه ریزی ها و تصمیم گیری ها شدند .

وی در ادامه سخنان خود به بحث پیش رو بودن ماه های سرد سال و لزوم صرفه جویی در حامل های انرژی اشاره و افزودند : باید با اتخاذ تصمیمات و برنامه ریزی پیشگیرانه از اتلاف انرژی و خسارت های مالی جلوگیری شود و انتظار می رود این مهم در دستورکار روسای ستادی و شهرستانی قرار گیرد .

مدیرکل بهزیستی استان یکی از موارد حائز اهمیت در هر سیستمی را نظم و یکی از مصادیق آن را حضور پرسنل در محل خدمت خود اذعان و اظهار داشتند : انتظار می رود این مهم همانند گذشته توسط پرسنل رعایت و نیز مورد نظارت معاون پشتیبانی ، معاونین و روسای ستادی و شهرستانی قرار گیرد .

ایزدپور تصریح کرد : با توجه به تقویت روحیه جهادی در دولت جدید انتظار می رود فعالیت ها بیش از پیش در امر خدمت رسانی به آحاد جامعه و جامعه هدف افزایش و این خدمت رسانی ها محدود به ساعت اداری نگردد .

وی در ادامه خواستار پیگیری برگزاری مستمر جلسات درون و برون سازمانی ، انجام مکاتبات اداری در این خصوص شده ، پیگیری و پاسخ به نامه های ارسالی و دریافتی شده و یکی از مباحث قابل پیگیری در این جلسات را تاکید بر اجرای قانون حمایت از افراد دارای معلولیت بیان داشتند که تا با اجرای این قانون شاهد ارتقای سطح زندگی فردی و اجتماعی این افراد باشیم .

مدیرکل بهزیستی استان سمنان در پایان سخنان خود تقویت روحیه همدلی و خرد جمعی را کلید دستیابی به موفقیت و اهداف دانسته و ضمن قدردانی از کلیه پرسنل بهزیستی استان خواستار عدم توجه به مباحثی غیر اداری شده و هدف نهایی در سازمان بهزیستی را خدمت رسانی به آحاد جامعه و جامعه هدف اذعان و فرصت خدمت را نعمتی ارزشمند از جانب خدا دانسته که باید قدردان آن بود .

در ادامه جلسه حسین نوحی معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل توضیحاتی را در خصوص قوانین موجود در ساعت اداری ، مرخصی و ماموریت ها داشته و گزارشی از اقدامات اجرایی و تصمیمات متخذه با موضوع صرفه جویی ارائه داشتند و سپس مباحثی پیرامون مباحث مطرح شده و دستورکار جلسه در بین اعضاء بیان و تصمیماتی اتخاذ شد .

کد خبر 49042

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد