پیام تبریک مدیرکل بمناسبت ولادت حضرت زینب و روز پرستار

مدیر کل بهزیستی استان سمنان به مناسبت میلاد پر خیر برکت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و مصادف با روز پرستار پیامی صادر کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، علیرضا ایزدپور  مدیر کل بهزیستی استان سمنان  با صدور پیامی همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار ضمن گرامیداشت این میلاد از خدمات و فعالیتهای کارکنان پرستار در بهزیستی ، مراقبین و کادر درمانی مراکز تحت نظارت بهزیستی استان  و همچنین پرستاران شاغل در کلیه مراکز درمانی و بهداشتی استان سمنان تقدیر  و تشکر کرد.


 متن پیام  به شرح زیر است:

با سلام و احترام :


روز پرستار یاد آور انسانهایی می باشد که علیرغم  مشکلات و محدودیت های بسیار، دل و اندیشه ای متعالی دارند و با همت و روح  بلندشان موانع  سخت را پشت سر می گذارند. خداوند  متعال را سپاسگزاریم که بار دیگر توفیق آن را عطا فرمود تا یادآور عزم و اراده خلل ناپذیر شما باشیم .


در گرامیداشت میلاد خجسته و با سعادت حضرت زینب کبری(س) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کادر درمانی کشور و عرض تبریک و خداقوت به جامعه پرستاری و یادآوری این مهم که با رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی قدردان تلاش و زحمات این عزیزان می باشیم از تلاش‌های بی وقفه و شبانه‌روزی پرستاران، مراقبین و کادر درمانی مراکز شبانه روزی و روزانه تحت نظارت بهزیستی استان که مراقبت و پرستاری از جمع کثیری از افراد دارای معلولیت، سالمندان و افراد آسیب پذیر را بر عهده دارند، قدردانی می‌نمایم.


اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت الگوی صبر و عشق و ایثار، حضرت زینب(س) و روز پرستار به محضر تمامی پرستاران پر تلاش بویژه پرستاران شاغل و همکار بهزیستی استان سمنان، بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات و مجاهدت‌های ارزنده ایشان ابراز داشته و  از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون و سلامتی را از محضر آن بانوی مکرمه برای همه ی همکاران ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج)  مسالت دارم.

علیرضا ایزدپور

مدیرکل بهزیستی استان سمنان

کد خبر 48544

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد