اهداء ۱۲۰ ویلچر ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) به معلولان اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد

این همایش در مورخه ۱۴۰۰/۹/۱۴ با حضور جناب آقای دکتر مرادی مدیر کل بهزیستی استان کهگیلویه وبویر احمد،جناب آقای شایان نادری مدیرکل ستاد اجرائی فرمان حضرت امام(ره) ،رئیس اداره بهزیستی شهرستان بویراحمد و معاونین اداره کل بهزیستی استان و جمعی از معلولین در مسجد صاحب الزمان (عج )شهر یاسوج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد :در این همایش جناب اقای دکتر مرادی مدیرکل اداره کل بهزیستی استان  ازمجموعه ستاد اجرائی فرمان امام و بنیاد ۱۵خرداد در استان ودر راس آن مدیر تلاشگر و حلقه هایی که این همایش خداپسندانه را فراهم کردند تا ۱۲۰ خانواده نیازمند به ویلچر دسترسی داشته باشند تشکر نمودند.

مرادی افزود:ستاد اجرائی فرمان امام قبلا کمکهایی به مددجویان سازمان بهزیستی در حوزه معیشتی صورت داده و امروز نیز درسراسر کشور اقدام به تهیه وتوزیع ویلچر کردند.

مرادی اذعان داشت: به دلیل نبود مقدورات بهزیستی به تنهایی پاسخگوی همه نیازهای جامعه هدف خود نمی باشد وبه یاری همه دستگاه ها نیاز دارد تا در کنارمجموعه بهزیستی به افراد نیازمند خدمات رسانی کنند.

وی با اشاره به وضعییت معلولین گفت:در سطح استان خوشبختانه افراد دارای معلولیت،خلاقیت ها وتوانمندی های خوبی در حیطه های علمی و ورزشی از خودشان ارائه دادند و توانمندی های خوبی دارند تا جایی که حتی مقام های جهانی و المپیکی کسب کردند وما تلاش میکنیم هر کمک و کاری از دستمان به عنوان متولی در بهزیستی ساخته باشد کوتاهی نکنیم.

وی اضافه کرد این همکاری خداپسندانه جای تقدیروتشکر دارد که این همایش همزمان با روز جهانی معلولین و هفته گرامیداشت برگزارشد امیدواریم بتوانیم گامهای مفیدتری در جهت خدمت به جامعه هدف و معلولان استان برداریم.

در پایان به تعدادی از کودکان معلول زیر۱۴سال به صورت نمادین ویلچر اهداء شد.                   

کد خبر 48182

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد