سخنرانی مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد قبل از خطبه های نماز جمعه مرکز استان 

ظهر روز جمعه 1403/5/5 ،اسماعیل دامیار،مدیر کل بهزیستی استان به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی با شعار نهضت حسینی،خدمت مرمی  در مصلی امام خمینی ره یاسوج سخنرانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد/ جمعه 1403/5/5 ،اسماعیل دامیار،مدیر کل بهزیستی استان ضمن حضور در میز خدمت و پاسخگویی به جامعه هدف به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی با شعار نهضت حسینی،خدمت مرمی  در مصلی امام خمینی ره یاسوج پیش از خطبه های نماز جمعه سخنرانی نمودند.

 اسماعیل دامیار در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه بیان داشت: سازمان بهزیستی مولود انقلاب اسلامی است که پس از پیروزی انقلاب با تلاشهای شهید بزرگوار دکتر فیاض بخش  در سال۱۳۵۹ تاسیس شد و در طول ۴۲ سالی که از تاسیس این سازمان می گذرد خدمات فراوان وباارزشی را به عموم جامعه و اقشار تحت پوشش‌ ارائه کرده است.
مدیر کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد  افزود: بهزیستی سازمانی تخصصی، امدادی و حمایتی است که متولی سلامت اجتماعی بوده و در جهت تحقق مفاد اصول ۲۱،۳ و۲۹ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران  تشکیل  شد.
وی ادامه داد:در حال حاضر حدود ۲۰۰ فعالیت و خدمت مختلف توسط سازمان بهزیستی  با مشارکت  موسسات خیریه ،مراکز غیردولتی وخیرین وداوطلبان در زمینه های مختلف پیشگیری،اجتماعی ،توانبخشی و توانمند سازی به جامعه هدف تحت پوشش ارائه می کند.

اسماعیل دامیار  با بیان اینکه  گستره خدمات بهزیستی از پیش از تولد  تا سالمندی بوده و یک سازمان  شبانه روزی است که ۲۴ ساعته  در حال خدمات رسانی به جامعه  است ،افزود: به همین دلیل ، مقام معظم رهبری ازکارکنان بهزیستی بخاطر وظایف سخت و سنگینی که انجام می دهند تشکر نمود.
دامیار  اظهار داشت:  بهزیستی با توجه به فعالیتهای مختلف و متنوعی که انجام می دهد برای خدمت بهتر به جامعه هدف و مردم ،نیازمند همراهی و همکاری همه دستگاهها ،ادارات ،نهادها و خیرین عزیز است.

کد خبر 113690

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد