آماده خدمت، تلاش و همت بیش از پیش در ارتقاء زندگی و تامین زندگی مطلوب جمعیت هدف هستیم

برگزاری شورای اداری بهزیستی استان

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان  شورای اداری اداره کل با حضور علیرضا ایزدپور مدیر کل و کلیه اعضای شورای اداری بهزیستی استان برگزار شد.

 معاونتهای تخصصی، روئسای ستادی و روئسای ادارات بهزیستی شهرستانها ی تابعه در این جلسه حضور داشتند.

علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان در ابتدا ایام مبارک میلاد امام حسن عسگری (ع) علیه السلام تبریک و تهنیت گفته و سپس پیگیری مصوبات جلسات قبل شورای اداری شده و از زحمات و تلاشهای معاونتهای تخصصی کارشناسان و روئسای ستادی و شهرستانی تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت: با عنایت به اینکه بهزیستی در راستای  وظایف و اهداف عالی خود در خصوص ارتقای سلامت روان جمعیت هدف بهزیستی و عموم وظایف متعددی دارد که ارائه خدمات تخصصی مشاوره، غربالگری اضطراب ویژه کودکان ۵ الی ۶ ساله  یکی از این وظایف ها است انتظار بر این است با تعامل و همفکری سازنده بین ستاد و شهرستانهای تابعه در شش ماهه دوم شاهد موفقیتها و انعکاس خوبی در سطج جامعه باشیم.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان با تاکید بر شرایط کنونی جامعه و تغییرات در فرآیند کاری و اداری گفت: در فرآیند جدیدی کاری تاکید همه مسئولین بر این است که خدمت رسانی به عموم و علی الخصوص جمعیت هدف بهزیستی محدود و معطوف به ساعات کاری مشخصی نیست و همه باید در سنگر خدمت رسانی در شرایط بحرانی و اورژانسی آماده باشند .

ایزدپور در ادامه سخنان خود ، سفر ریاست  محترم جمهوری به استان سمنان را منشاء خیر و برکات برای مردم این استان و علی الخصوص جمعیت هدف استان سمنان دانست و افزود: با همکاری مدیر کل بازرسی استانداری و ارجاع ۴۰۰ مورد درخواستهای مردمی مختص بهزیستی تلاش بر این است که به خواسته های دریافتی در حد توان و طبق قوانین پاسخ داده شود و پیگیر درخواستهای این عزیزان هستیم.

مدیر کل دربخشی دیگر از سخنان خود در خصوص فرارسیدن ایام هفته معلولین (۱۲ آذر) به قانون جامع حمایت از معلولین و کنوانسیون جهانی حمایت از معلولین اشاره داشت و یاد آور شد: بهزیستی بعنوان متولی حمایت از حقوق معلولین احقاق حق می کند و دستیبابی به این اهداف مستلزم تلاش مستمر و همدلی و تعاون همگان است.

ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان با توجه به شرایط کرونا ضمن تقدیر و تشکر از همکاران در واحد  بازرسی و حراست  بر پیگیری و نظارت مستمر همچنان حتی در فضای مجازی تاکید داشتند.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان ضمن ترغیب بر مشارکت کارکنان در سایت نظرات خلاقانه در نظام پیشنهادات سازمان بهزیستی کشور افزودند : امید است با تلاش و همت و تعامل در تامین زندگی مطلوبی ویژه جمعیت هدف سازمان بهزیستی شاهد موفقیتهای بیشتری باشیم.

کد خبر 46424

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد