یکی از اهداف اصلی سازمان بهزیستی کشور در حوزه مددجویی، تامین مسکن و زیر ساخت های لازم در این بخش است

جلسه بررسی وضعیت واحدهای مسکونی احداث شده در شهرستانهای تابعه به میزبانی اداره کل بهزیستی استان سمنان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان جلسه بررسی وضعیت واحدهای مسکونی احداث شده در شهرستانهای تابعه با حضور مدیرکل، معاونین پشتیبانی و مشارکت های مردمی و مسکن اداره کل، روسای شهرستانها و کارشناسان مسکن ستاد در سالن شهید فیاض بخش اداره کل برگزار شد.

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان در این جلسه ضمن خیر مقدم به مدیران و کارشناسان ستادی و شهرستانی و تقدیر از عوامل اجرای برگزار کننده جلسه اظهار داشت : بمنظور تامین مسکن مناسب جهت خانواده های تحت حمایت از طریق استفاده از امکانات سازمانی تلاشهای قابل تقدیری صورت گرفته است و با در نظر گرفتن شرایط موجود و تحقق اهداف پیش بینی شده نیازمند است اقدامات و فعالیت های اجرای بیش از پیش پیگیری و انجام شود.

علیرضا ایزدپور افزود : چالش ها و موانع پیش رو در ساخت مسکن مانند تورم  باعث عدم همخوانی تسهیلات و مساعدتهای بهزیستی به مددجویان تحت حمایت در تامین مسکن شده و امید است با حمایتهای دستگاههای اجرایی  و علی الخصوص سازمان مسکن و شهرسازی  در حوزه ساخت و ساز بتوانیم در سال جاری شاهد توفیقات  ارزشمند  در حوزه خدمت رسانی در بعد تامین مسکن مددجویان باشیم که چشم امید به همراهی و همیاری ما دارند.

مدیرکل بهزیستی استان با بیان این مطلب که واحدهای مسکونی مددجویی در قالب طرح مسکن مهر، خود مالکی و تعاونی ساخته شده است اضافه کرد : یکی از اهداف اصلی سازمان بهزیستی کشور در حوزه مددجویی، تامین مسکن و زیر ساخت های لازم در این بخش است و در چند سال اخیر گام های مهم و موثری در این بخش برداشته شده است.

وی تصریح کرد : سازمان بهزیستی برای کمک به تامین مسکن در قالب پرداخت کمک هزینه، با سازمانها و نهادهای دیگر با عقد تفاهم نامه با هدف کمک به احداث واحد مسکونی خانواده های تحت حمایت اقدام کرده است که انتظار می رود مدیران و کارشناسان استانی و شهرستانی بمنظور جذب حداکثری تعهد استان تلاش بیشتری نمایند.

در ابتدای این دیدار رئیس اداره مشارکتهای مردمی و مسکن ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیرکل بهزیستی استان در جلسه و ارائه گزارشی از اهم اقدامات این اداره در موضوع مسکن ارائه و افزود : معرفی و پیگیری جذب تسهیلات بنیاد مسکن توسط جامعه هدف، احداث مسکن محرومین، تعمیر و تکمیل واحدهای مسکونی و ... دیگر اقدامات اداره کل در شش ماهه نخست سال در بحث مسکن بوده است.

وی در ادامه خواستار پیگیری همکاران شهرستانها برای بهره مندی خانواده های واجد شرایط از تسهیلات مسکن و تعامل مناسب با ادارات بنیاد مسکن شهرستانها داشته باشند تا ارجمند تحت حمایت بتوانند از تسهیلات جذب این طرحها بهره مند شوند.

کد خبر 45766

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد