پیام تبریک مدیر کل بهزیستی  استان سمنان به مناسبت روز پزشک

ارزشمندترین نوع خدمت به انسانها مرهم محبت نهادن برآلام جسم و جان آنان و زدودن رنج و اندوه دل افسردگان و کمک به بازگرداندن حیات طیبه به آنهاست.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل  بهزیستی استان سمنان، علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان در پیامی اول شهریور سالروز بزرگداشت حکیم بوعلی سینا و روز پزشک را تبریک گفت :  

با سلام و احترام 

اول شهریور ماه سالروز تولد حکیم بزرگوار شیخ الرئیس ابوعلی سینا ملقب به پدر طب ایران شایسته ترین روز  برای گرامیداشت پزشک می باشد. میراث آن اسوه طب و فیلسوف فرزانه، امانتی است گرانبها برای یکایک پزشکان محترم این مرز و بوم در گستره زمان تا واسطه تسلی آلام و شفای بیماران به اذن ذات مقدس الهی باشند.

روز پزشک فرصتی است برای تقدیر از سپید جامگانی که با علم و دانش و در اوج فروتنی، درد و رنج بیماری را از جان انسانها، دور می کنند. بدون شک ارزشمند ترین نوع خدمت به انسانها مرهم محبت نهادن برآلام جسم و جان آنان و زدودن رنج و اندوه دل افسردگان و کمک به بازگرداندن حیات طیبه به آنهاست.

اینجانب این روز بزرگ را به تمامی طبیبان فرزانه و جامعه پزشکی ایران اسلامی به ویژه پزشکان شاغل در سازمان بهزیستی  تبریک و تهنیت گفته و در شرایط کنونی  و بحرانی جامعه امروز فرصت را مغتنم شمرده و از زحمات و تلاشهای مخلصانه کلیه پزشکان و پرستاران  تقدیر و تشکر می کنم ازخداوند منان توفیق روز افزون شان ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی  را جهت ارائه خدمت بی منت  مسئلت دارم.

علیرضا ایزدپور

مدیرکل بهزیستی استان سمنان

کد خبر 41807

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد