پیام مدیرکل بهزیستی استان بمناسبت فرارسیدن ماه محرم

مُحرّم، خیمه ای است که محبان خاندان نور در کنار هم به سوگ والاترین انسان بشر و کشته شده در راه خدا می نشینند

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان طی پیامی فرارسیدن ماه محرم الحرام و ماه سوگواری اهل بیت علیهم السلام را تسلیت گفت.
متن پیام بدین شرح است:


                                                                                      بسمه تعالی
محرّم، زیباترین نگارخانه در قلب هستی است که زمین و آسمان و ملک و ملکوت و عرش و فرش را شگفت زده کرده است.


در فرهنگ اسلامی ماه محرم یک انقلاب خونین، یک تاریخ زنده، یک مجموعه از حماسه های بی نظیر و یک مظلومیت آشکار و هویدا محسوبمی شود. این ماه ماهی است که برترین بندگان خدا به دست بدترین موجودات زمینی به شهادت رسیدند.


ماهی که یادآور شعارهای آگاهی بخش سالار شهیدان، دلاورمردی های یاران وفادار اباعبدالله الحسین علیه السلام، جانفشانی های زینب کبری سلام الله علیها و اهل بیت علیهم السلام  است.


مُحرّم، خیمه ای است که محبان خاندان نور در آن به شراب طهور اشک و عزا دعوت شده اند که هم عشق حسین، معنی زندگی است  هم گریه بر او کمال سازندگی است.


شهادت حضرت سیدالشهدا علیه السلام و یاران گرانقدر ایشان در عاشورا و فرهنگ و مکتب عاشورایی مجموعه ای از ارزشها، کرامات، اعتقادات و فضیلتهاست که اوج انسانیت است  حرکت حسینی، ابتدا با اسارت خاندان رسول خدا صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم و سپس با عزاداری شیعیان، جاودان و سراسری ‌شد و همیشه باقی خواهد ماند.


اینجانب  فرا رسیدن ماه محرم را به عزادارن آن امام همام تسلیت عرض میکنم و  استمرار حرکت در مسیر حسینی و بهره مندی از الطاف و عنایات اهل بیت علیهم السلام ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و منویات مقام معظم رهبری را  برای همگان از خداوند منان مسئلت می نمایم.


      علیرضا ایزدپور
    مدیر کل بهزیستی استان سمنان

کد خبر 41481

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد