در این گزارش ما به چند سوال پاسخ می دهیم؛
· ظرفیت خبری کدام یک از حوزه های ستادی بیشتر از سایر حوزه ها بوده است و چرا؟
· اخبار کدام معاونت ستادی بیشترین بازتاب خبری را در رسانه ها دارد و چرا؟
· کدام رسانه بیشتر از سایر رسانه ها با مجموعه بهزیستی همکاری دارند و بیشترین تعداد اخبار را بازتاب داده اند؟
· بیشترین اخبار منتشر شده دررسانه ها، اخبار تولیدی روابط عمومی بوده است یا اخبار تولیدی رسانه ها ؟ علاقه مندی و توجه رسانه ها به کدام یک از موضوعات و حوزه ها معطوف بوده است؟
· عملکرد خبری روسا و رابطان خبری روابط عمومی شهرستان ها چگونه است ؟
برای مطالعه گزارش خردادماه کلیک کنید: https://media.behzisti.ir/d/2021/07/28/0/122707.pdf
نظر شما