کلیه فعالیت ها و وظایف در سازمان بهزیستی کشور اقدامیست جهادی

برگزاری جلسه شورای فرهنگی اداره کل بهزیستی استان سمنان

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان شورای فرهنگی اداره کل به ریاست علیرضا ایزدپور مدیرکل در ستاد استان برگزار شد .

این جلسه به دبیری ربابه عربی دبیر شورای فرهنگی اداره کل بهزیستی استان با دستور کار تشریح و برنامه ریزی اقدامات و فعالیت های جهادی با حضور معاونین ، مسئولین و امام جماعت ستاد در سالن شهید فیاض بخش برگزار شد .

علیرضا ایزدپور مدیرکل در ابتدای ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و به ویژه شهیدان بهشتی و فیاض بخش بنیانگذار سازمان بهزیستی کشور که در حادثه هفتم تیرماه به فیض شهادت نائل آمدند ابراز داشتند : کلیه فعالیت ها و وظایف در سازمان بهزیستی کشور اقدامیست جهادی و در این موضوع نمی توان در آن تفکیک قائل شد .

ایشان در ادامه جمله ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت را به نقل از شهید دکتر بهشتی بیان و افزودند : تعریف این جمله به زبان ساده می شود کار باید برای خدا باشد و در ارائه خدمات به افراد جامعه و برای رفع نیاز و کاهش مشکلات مردم نباید منتظر ایشان بود و قبل مراجعه با تدوین و برنامه ریزی لازم این مسائل را مرتفع کرد که این تفکر یکی از مقدمات و زمینه تشکیل مراکز مثبت زندگی در بهزیستی بود است .

مدیرکل بهزیستی استان سمنان عشق ، ایمان و کار برای رضای خدا ، جدیت ، خستگی ناپذیری و شوق خدمت ، تسریع در فعالیت ها به همراه تدبیر ، برداشتن گام های بلند ، عبور از چالش ها ئ موانع ، بصیرت ، دانش مهر ور بودن ، مردم محور بودن ، قدرت محور بودن و فساد ستیز بودن را شاخص اصلی و مرز بین دیگر کارها و فعالیت جهادی طبق فرمایشات رهبری بیان داشتند و در پایان خواستار اطلاع رسانی اقدامات و فعالیت ها به آحاد جامعه و جامعه هدف شدند .

در ابتدای این جلسه دبیر شورای فرهنگی اداره کل گزارشی از اقدامات شاخص این کمیته و توضیحاتی در خصوص دستور کار جلسه داشتند و پس از سخنان مدیرکل اعضاء جلسه به بحث و تبادل نظر در خصوص دستور کار جلسه پرداختند .

کد خبر 38979

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد