بازدید رئیس مرکز توسعه پیشگیری کشور از مرکز مثبت زندگی در اسلامشهر 

رئیس مرکز توسعه پیشگیری کشور از مرکز مثبت زندگی با حضور در شهرستان اسلامشهر به بررسی چالش ها ومشکلات مرتبط با اجرای پایلوت طرح تحکیم بنیان خانواده پرداخت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در راستای اجرای بهینه طرح بهبود و مراقبت روابط زوجین ذیل برنامه تحکیم بنیان خانواده به صورت پایلوت ویژه زوجین در آستانه  ازدواج و سال اول ازدواج در شهرستان اسلامشهر در حال اجرا است.
رئیس مرکز توسعه پیشگیری ودرمان اعتیاد بهزیستی کشور ضمن تقدیر و تشکر از میزبانی ریاست، کارشناسان و مدیرمرکز مثبت زندگی تحت نظارت اداره بهزیستی اسلامشهر اذعان داشت: مراکز مثبت زندگی در کنار تامین خدمات مرتبط با سلامت اجتماعی در سطح محلات، ظرفیت مغتنمی را جهت پیاده سازی فعالیتهای توسعه محور با رویکرد پیشگیرانه فراهم آورده است.

فاطمه رضوان مدنی در ادامه خاطرنشان کرد: هم چنین ورود فعال این مراکز به مسائل اجتماعی محلی برای شناسایی مشکلات و نیازهای موجود و بهره گیری از ظرفیتهای ممکن در رفع این مسائل را ضروریتهای موجود است.

رضوان مدنی توضیحاتی را در خصوص نحوه جذب جامعه هدف سازمان  بهزیستی و نگاهداشت آنها در طرح مذکور ارائه کرد و با اشاره به اهمیت توجه به موضوع خانواده و مداخلات زودهنگام  اظهار داشت: از طریق بهره گیری از راهکارهای خلاقانه، طرحهای تشویقی و...میتوان در اجرای چنین طرح هایی موفق تر عمل کرد.

در این بازدید و نشست که در یکی از مراکز خدمات بهزیستی موسوم به مثبت زندگی برگزار شد، معاون مشاوره و امور روانشناختی مرکز توسعه پیشگیری کشور، معاون امور پیشگیری استان، رئیس بهزیستی شهرستان اسلامشهر و کارشناسان ذیربط کشوری و استانی و شهرستانی فاطمه رضوان مدنی را همراهی می کردند.

کد خبر 38942

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد