تقدیر از مدیرکل بهزیستی استان به پاس زحمات و خدمات ایشان در عرصه مبارزه با مواد مخدر

در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از فعالان عرصه مبارزه با مواد مخدر استان تقدیر شد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان  نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان به ریاست حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری استان در محل سالن یادگار امام استانداری برگزار شد .

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری استان : نقشه راه مبارزه با مواد مخدر همان نقشه راه زندگی است و باید با تلاش مستمر برای کاهش اعتیاد در جامعه گام برداریم.


وی خاطر نشان کرد: یکی از مولفه های مهم در پیشگیری مواد مخدر بحث تقاضا است و اگر متقاضی نباشد ، به طور قطع طرح های قاچاقچیان مواد مخدر با شکست اساسی مواجه خواهد شد و باید برای کاهش و درمان اعتیاد به مواد مخدر تمام نهادهای دولتی و غیردولتی فرهنگی و اجتماعی پای کار باشند و نهادهای آموزشی در مدارس و دانشگاه ها نسبت به پدیده شوم اعتیاد حساسیت داشته باشند و در تمام دروس و کلاس ها در ارتباط با مبارزه با مواد مخدر تدریس صورت گیرد.


خجسته پور گفت: امیدواریم در مهرماه امسال با کاهش شیوع کرونا کلاس ها حضوری برگزار شود و به طور قطع آموزش های چهره به چهره برای مبارزه با مواد مخدر بسیار تاثیر گذار است.


وی گفت: در حوزه حمایتی مبارزه با مواد مخدر هم برای درمان معتادان اقدام و هم از جایگاه اجتماعی این افراد صیانت شود و با بهره گیری این افراد در مشاغل مختلف ، آغوش جامعه برای استقبال از آنان باز باشد.

در ادامه این جلسه از فعالان عرصه مبارزه با مواد مخدر استان تقدیر که در این بخش از علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان به پاس خدمات و زحمات ایشان بعنوان رئیس کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مخدر استان با اهدای لوح تقدیری با امضاء استاندار استان تقدیر شد .

در متن این لوح تقدیر آماده است :

بسمه تعالی

جناب آقای ایزدپور

مدیر کل محترم بهزیستی و رئیس کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مخدر استان

سلام علیکم

پدیده مواد مخدر یکی از مهمترین مسائل فرهنگی، اجتماعی اقتصادی و بهداشتی است که عوارض ناشی از آن تهدیدی جدی برای جامعه بشری بوده و موجب تباهی انسان ها می گردد، پس بدون تردید، تلاش برای نجات و رهایی جامعه از آسیب اعتیاد و حفظ کرامت انسانی، جهادی عظیم و کاری از جنس کار پیامبران است و نیازمند دلاور مردان و از خودگذشتگانی می باشد که حیات طیبه جامعه و تعالی انسان را خالصانه و عالمانه رقم می زنند.

سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر فرصت مغتنمی است تا مراتب سپاس خود را از زحمات زحمات و تلاش های ارشمند جنابعالی ابراز نموده، از درگاه ایزد منان دوام عزت، سلامت و توفیق خدمت روز افزون جنابعالی در راستای دستیابی به اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران را مسئلت دارم.

 

علیرضا آشناگر

استاندار و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان  سمنان

کد خبر 38935

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد