گرمسار ا خدمت به معلولین سرلوحه کاری دربهزیستی است.

توانمندی معلولین و ارتقاء مشارکت فعال آنان در فضای جامعه از اهداف عالی بهزیستی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان  محمد نسیمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان گرمسار گزارشی از عملکرد حوزه توانبخشی این شهرستان بیان داشت.
درحوزه توانبخشی شهرستان گرمسارتعداد۱۵۷۷ پرونده مددجویی تحت حمایت  اداره بهزیستی بهزیستی شهرستان  گرمسار  می باشد.
نسیمی بیان داشت: بخشی از خدمات حوزه توانبخشی در مراکز تحت نظارت این اداره به جامعه هدف بهزیستی ارائه می شود و این اداره در حال حاضر با دارا بودن ۴ مرکز و ۳۲ پرسنل تحت نظارت شامل یک مرکز شبانه روزی و یک مرکز روزانه در بخش های خدمات به سالمندان و خدمات به  بیماران اعصاب و روان و یک مرکز حرفه آموزی روزانه معلولین خدمات ارائه می دهد.
 رئیس اداره بهزیستی شهرستان گرمسار در ادامه گفت  تعداد مستمری بگیران حوزه توانبخشی ۱۰۷۷ می باشد و فعالیتهای بهزیستی  معطوف به کمک های مالی  نمی باشد و بهزیستی در راستای توانمندی  و حضور و مشارکت فعال جامعه هدف علی الخصوص معلولین گامهای موثری برداشته است که تا کنون با ایجاد اشتغال و فراهم نمودن وتسهیل زمینه های کسب درآمد و اشتغال زایی برای افراد دارای معلولیت، بهزیستی توانسته است های چشمگیری کسب کند.
 محمد نسیمی اظهار داشت: خدمت به معلولین سرلوحه کاری دربهزیستی است و تمامی تلاش همکاران پرتوان وتلاشگر بهزیستی در سطح استان فراهم نمودن آسایش و آرامش افراد تحت پوشش وحذف موانع وتسهیل راههای موفقیت برای آنان است که در این خصوص در حد توان به جامعه هدف بهزیستی تلاش می کند.

کد خبر 27710

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد