شاهرود | خشونت بازتابی از حس پرخاشگری است

جهانسیر از شهروندان شاهرودی خواست در صورت مشاهده هرگونه آسیب های اجتماعی، خشونت، فرزند آزاری، همسر آزاری، خودکشی و ... با خط تلفن ۱۲۳ اورژانس اجتماعی تماس بگیرند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود گزارشی از فعالیتهای اورژانس اجتماعی شهرستان ارائه کرد.


مسعود جهانسیر با اشاره به خشونت در همه ابعاد اجتماعی، اقتصادی، نژادی، سنی و جغرافیایی ادامه داد:خشونت بازتابی از حس پرخاشگری است و خشونت خانگی نوع خاصی از خشونت است که در سطح خانواده اعمال و متجرب به آسیب یا رنج جسمی، روانی و جنسی می شود.


وی تصریح کرد: افراد در همه دوران زندگی ممکن است با خشونت روبه رو شوند  که در اشکال خشونت فیزیکی، روانی، اقتصادی و جنسی نمایان شود و تیم سیار اورژانس اجتماعی با دارا بودن مشاور و مددکاران متخصص با هماهنگی نیروی انتظامی و ارجاع به پزشکی قانونی، روانپزشک و دادستانی اقدامات اساسی را در کاهش آسیب های اجتماعی به اجرا در آورده است .


معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود از شهروندان شاهرودی خواست در صورت مشاهده هرگونه آسیب های اجتماعی، خشونت، فرزند آزاری، همسر آزاری، خودکشی و ... با خط تلفن ۱۲۳ اورژانس اجتماعی تماس بگیرند.

کد خبر 27382

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد