اقدامات پیشگیرانه بهزیستی میامی در شرایط کرونا

اداره بهزیستی شهرستان میامی در شرایط کنونی جامعه در رفع نیازمندیهای جامعه هدف تلاش می کند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان سید عیسی جلالی رئیس اداره بهزیستی شهرستان میامی ضمن تبریک به مناسبت هفته معلولین از خدمات و اقدامات  این اداره  در خصوص پیشگیری از کرونا سخن گفت.
جلالی بیان داشت:اداره بهزیستی شهرستان میامی هم اکنون ۹۰۰ خانوار را در این شهرستان در بخش های مختلف و حوزه های تخصصی بهزیستی تحت حمایت خود دارد و در شرایط کنونی جامعه ضمن توجه به نیازمندیهای جامعه هدف  تا حد توان تلاش می کند.

جلالی بیان داشت: اداره بهزیستی شهرستان میامی در راستای مهمترین رویکرد بهزیستی در کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی و پیشگیری از محرومیت ها با توجه به جامعه هدف خاص خود تا حد توان سعی نموده است در بهبود خدمات رسانی به جامعه هدف بهزیستی قدم های موثری بردارد.
جلالی بیان داشت: تهیه و توزیع بسته های غذایی  و پرداخت سیصد میلیون ریال تسهیلات ودیعه به مددجویان تحت پوشش بهزیستی از طریق صندوق امداد و ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) بین مددجویان و جامعه هدف بهزیستی از اقداماتی بود که اداره بهزیستی شهرستان میامی انجام داده است.
رئیس اداره بهزیستی میامی ادامه داد: تهیه و توزیع پک های بهداشتی و ضدعفونی به ارزش یکصد ملیون ریال، ضدعفونی منازل مددجویان در منطقه فرومد با کمک موسسه ابن یمین فریومدی از اقدامات بهداشتی این اداره در خصوص فعالیتهای بهداشتی این اداره در شرایط کرونا می باشد.
جلالی گفت: در تعامل با شهرداری مهدهای کودک تحت حمایت این اداره ضد عفونی شد و این شهرستان اولین شهرستانی بود که تمامی اجاره بهای مهدهای کودک تحت حمایت بهزیستی توسط مالکان مهد کودک بخشیده شد.
 رئیس  اداره بهزیستی میامی در اهمیت و تقدم خدمات پیشگیری بر درمان از دیگر خدمات تخصصی این اداره سخن گفت و اظهار داشت: در شرایط کرونا و اطلاع از شرایط زندگی مددجویان  و رعایت پروتکل های بهداشتی ارتباط مددکاران و کارشناسان مددکاری و روانشناسی با مددجویان بصورت تلفنی برقرار و اداره بهزیستی شهرستان میامی در این راستا سعی نموده است که از این طریق پیگیر خدمات مستمری مددجویان علی الخصوص مددجویان بسترگرا و پرخطر باشد.
بهره مندی کارکنان و مددجویان از آموزشها بصورت مستقیم و غیر مستقیم در قالب پخش و توزیع مطالب آموزشی و درفضای مجازی به کارکنان و جامعه هدف از دیگر اقدامات اداره بهزیستی شهرستان  میامی می باشد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان میامی ضمن تشکر و قدردانی از تعامل و همیاری دستگاههای اجرایی به جهت همکاری با بهزیستی خواستار تقویت تعامل و ارتباطات در ارتقاء خدمات به جامعه هدف بهزیستی شد.

کد خبر 27312

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد