بیش از ۲۰۰ فرزند فاقد سرپرست یا سرپرست غیر موثر تحت حمایت و نگهداری بهزیستی استان

ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت : اداره کل بهزیستی استان سمنان با تحت نظارت داشتن ۱۱ خانه کودکان و نوجوانان که تحت حمایت و سرپرستی موسسات خیریه می باشند بیش از ۲۰۰ فرزند را تحت حمایت و نگهداری دارد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، مدیران استانداری استان از خانه نگهداری نوجوانان شهرستان سمنان بازدید و دیداری با فرزندان داشتند.

در این دیدار امیر بینایی مدیرکل دفتر فرهنگی و اجتماعی، قاسم شریفی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و حقوقی، حسن سعدالدین مدیرکل دفتر برنامه ریزی نوسازی و تحول اداری و انصاری معاون دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان با همراهی علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی و مژگان دلشاد سرپرست اداره بهزیستی شهرستان سمنان حضور داشتند.

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان در ابتدای این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولین در جمع فرزندان ابراز داشتند : خانه نوجوانان مقداد در شهرستان سمنان تحت حمایت موسسه خیریه کوثر ولایت تحت نظارت بهزیستی استان سمنان است که همکنون ۳۰ فرزند پسر ۱۲تا۱۸ سال در این خانه تحت حمایت و نگهداری می باشد.

ایشان در ادامه ضمن بیان این مطلب که سازمان بهزیستی کشور فرزندان فاقد سرپرست یا سرپرست غیرموثر را از سن صفر سالی تا ۱۸ سالگی و در برخی موارد تا سن ازدواج و پس از ازدواج را در قالب خانه های نگهداری کودکان و نوجوانان صفر تا ۳ سال، سه تا ۶ سال، شش تا ۱۲ و از دوازده تا ۱۸ سالگی را تحت حمایت و نگهداری دارد افزودند : اداره کل بهزیستی استان سمنان با تحت نظارت داشتن ۱۱ خانه کودکان و نوجوانان که تحت حمایت و سرپرستی موسسات خیریه می باشند تعداد ۲۰۵ فرزند را تحت حمایت و نگهداری دارد و به زودی تعدادی از فرزند که به سن ۱۲ سالگی رسیده اند به خانه نوجوانان مقداد شهرستان سمنان عزیمت خواهند کرد.

علیرضا ایزدپور گفت : با همت و تلاش های شبانه روزی مسئولین و پرسنل اداره کل و با همراهی و همدلی مسئولین خانه نوجوانان مقداد شهرستان سمنان تاکنون گزارشی از مشاهده کرونا در این مرکز اعلام نشده است که جا دارد از کلیه زحمات مسئولین دخیل در این امر کمال تقدیر و تشکر را داشت.

در ادامه این دیدار فرزندان مقیم مرکز به ارائه مسائل، مشکلات و پیشنهادات خود پرداختند که مدیرکل بهزیستی استان و مسئولین استانداری قول های مساعدی در رفع این خواسته ها و نیازها دادند.

کد خبر 23842

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد