به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان ،طی بررسیهای بعمل آمده و با توجه به آسیب های روحی و فشار روانی وارده به افراد بومی منطقه ناشی از خسارت های شدید مالی، تیم تخصصی بمدت سه روز در محل حادثه مستقر شدند و خدمات مشاوره و مددکاری جهت پذیرش بحران ، تقویت مهارت ها و توانمندسازی به افراد ارائه شد.
شایان ذکر است ، تیم اعزامی طی مدت مذکور ۴۰ مورد مصاحبه مددکاری، ۳۳ مورد مشاوره روانشناختی و ۹ مورد ارجاع به منابع درون سازمانی و برون سازمانی به جامعه هدف ارائه نمودند.
نظر شما