به گزارش آژانس خبری بام کشور به نقل از روابط عمومی بهزیستی آذربایجان شرقی، دکتر فرگل صحاف با بیان اهمیت موضوع صیانت از حقوق مردم ابراز داشت: مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور با هدف صیانت از حقوق مردم و ارتقاء نظام خدمت، تسهیل فرآیند پاسخگویی به شکایات و درخواست ها دسترسی آسان آحاد جامعه و امکان بهره گیری غیرتبعیض آمیز شهروندان از فرآیند دولت الکترونیک به آدرس zrm.mds.gov.ir کرده است.
پاسخگویی سیستمی به درخواست ها و شکایات وزارتخانه، ارائه پاسخ کارشناسی به متقاضی، رصد برخط شکایات توسط متقاضی و کاهش زمان رسیدگی از مزایای راه اندازی این سامانه بود که مدیرکل بهزیستی استان به آن اشاره کرد.
نظر شما