در رسانه| سامانه ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار در خدمت مردم

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی از ارائه خدمات به مردم توسط سامانه ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی(ZRM) خبر داد.

به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی بهزیستی آذربایجان شرقی، دکتر فرگل صحاف با بیان اهمیت موضوع صیانت از حقوق مردم ابراز داشت: مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور با هدف صیانت از حقوق مردم و ارتقاء نظام خدمت، تسهیل فرآیند پاسخگویی به شکایات و درخواست ها دسترسی آسان آحاد جامعه و امکان بهره گیری غیر تبعیض آمیز شهروندان از فرآیند دولت الکترونیک به آدرس zrm.mds.gov.ir  کرده است.

پاسخگویی سیستمی به درخواست ها و شکایات وزارتخانه، ارائه پاسخ کارشناسی به متقاضی، رصد برخط شکایات توسط متقاضی و کاهش زمان رسیدگی از مزایای راه اندازی این سامانه بود که مدیرکل بهزیستی استان به آن اشاره کرد.

کد خبر 121092

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد