طراحی فایل هوشمند و آنلاین جهت گزارش‌گیری از وضعیت مناسب‌سازی

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در جلسه آموزشی مناسب‌سازی که با حضور روسا و کارشناسان ادارات بهزیستی تمامی شهرستان‌ها برگزار گردید، گفت: برای اولین‌بار در کشور، نرم‌افزاری جهت ثبت و پیگیری مصوبات جلسات مناسب‌سازی و گزارش‌گیری آنلاین از وضعیت مناسب‌سازی در هر شهرستان، تمامی ادارات و عملکرد هر سازمان در راستای به‌کار بستن الگوهای مناسب‌سازی و.... توسط بهزیستی خراسان رضوی تنظیم گردیده است. در صورت موفق اجرا شدن این طرح، نسخه پیشنهادی به بهزیستی کشور اعلام می‌گردد.

مسعود فیروزی افزود: در پایان هرفصل جلسات کمیته مناسب‌سازی در هر شهرستان با حضور فرماندار و تمامی روسای ادارات شهرستان‌ها برگزار می‌شود و در راستای پیشبرد اهداف مصوباتی تنظیم می‌گردد. پس از ثبت این مصوبات در نرم افزار، کد یکتا برای آن تعیین می‌شود. پیگیری های بعدی باید به صورت متناوب در این فایل ثبت شود. درماه‌های آتی از طریق کدیکتا تعیین شده می‌توان وضعیت مصوبات را پیگیری نمود که در چه مرحله‌ای از اجرا می‌باشند و چه اقدامات عملیاتی درخصوص مصوبات انجام گرفته است. تجمیع فایل اکسل کمک شایانی به مقام‌های بالادستی جهت آگاهی از وضعیت مناسب‌سازی هر شهرستان و هر دستگاه می‌نماید.

وی ادامه داد: علاوه بر مصوبات جلسات مناسب‌سازی، نمرات مناسب‌سازی هر اداره در هر شهرستان نیز در اکسل هوشمند ثبت می‌شود. در آخر سال یک گزارش جامع و تفصیلی می‌توان به استانداری، فرمانداری‌ها، ادارات کل ارسال نمود.  

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در پایان هرسال یک گزارش جامع از عملکرد مناسب‌سازی تمامی ادارات شهرستان‌ها برای مدیرکل هر دستگاه و گزارشی جهت وضعیت مناسب‌سازی هر شهرستان برای فرماندار آن شهرستان ارسال می‌گردد تا در جریان روند مناسب‌سازی قرار گیرند.

کد خبر 120239

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد