بندرعباس| برگزاری جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی شهرستان بندرعباس

دومین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی شهرستان بندرعباس به ریاست مهندس سلمانی معاون امورعمرانی فرمانداری شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ دومین جلسه دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی شهرستان بندرعباس در سال ۱۴۰۳ به ریاست مهندس سلیمانی معاون عمرانی فرمانداری بندرعباس و با حضور فائزه زارع رییس اداره بهزیستی و دبیر ستاد مناسب سازی بندرعباس و نمایندگان دستگاه های  عضو در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

مهندس سلیمانی معاون عمرانی فرمانداری بندرعباس در این جلسه با اشاره به اهمیت و ضرورت مناسب سازی معابر و امکان عمومی و همچنین مناسب سازی ادارات دولتی  (شهرداری ها ،بانک هاو فضاهای آموزشی  و سایر ارگانها ) ، بر مناسب سازی و دسترس پذیری افراد دارای معلولیت و سالمندان و انجام هرچه سریعتر مناسب سازی شهرک سجادیه با توجه به تردد نابینایان تاکید نمود.

لزوم رعایت استانداردهای مناسب سازی سطح شهر و فعالیت بیش از پیش شهرداری ها در این خصوص و دسترس پذیری و مناسب سازی چند شعبه از شعب بانک رفاه که بانک عامل مددجویان مستمری بگیر بهزیستی می باشند از دیگر تاکیدات مهندس سلیمانی در این جلسه بود .

درادامه فائزه زارع رییس اداره بهزیستی و دبیر ستاد پیگیری و هماهنگی مناسب سازی بندرعباس گزارشی از اقدامات انجام شده ۶ ماهه اول ۱۴۰۳درخصوص مناسب سازی معابر واماکن عمومی و همچنین فضاهای آموزشی در سطح شهرستان ارائه نمود.

کد خبر 119705

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد