جشنواره فرهنگی و آموزشی «زندگی با قرآن» در بهزیستی هرمزگان برگزار شد

مرحله استانی جشنواره فرهنگی و قرآنی «زندگی با قرآن» یادواره شهدای خدمت ویژه کارکنان، خانواده کارکنان و جامعه هدف تحت پوشش در اداره‌ کل بهزیستی هرمزگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به همت شورای فرهنگی بهزیستی هرمزگان ، مرحله استانی جشنواره فرهنگی و قرآنی «زندگی با قرآن» یادواره شهدای خدمت ویژه کارکنان، خانواده کارکنان و جامعه هدف با حضور سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان و معاونین ، مسئولین در بهزیستی استان برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین رازمند دبیر شورای فرهنگی بهزیستی هرمزگان هدف از برگزاری این جشنواره را استعدادیابی، شناسایی ظرفیت‌های جامعه تحت پوشش بهزیستی، معرفی توانمندی‌های ولی نعمتان به آحاد جامعه، ترویج فرهنگ قرآن آموزی بین کارکنان، شناسایی استعدادهای کارکنان و جامعه هدف عنوان کرد و افزود : جشنواره فرهنگی و آموزشی «زندگی با قرآن» یادواره شهدای خدمت در دو مرحله استانی و کشوری و در دو رده آقایان و بانوان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، حفظ قرآن کریم، تحقیق و پژوهش، مناجات خوانی، کتابخوانی، طراحی پوستر، خوشنویسی و دلنوشته برگزار شد.

وی اضافه کرد : مخاطبین این جشنواره کارکنان و خانواده کارکنان سازمان بهزیستی ، نابینایان ، افراد دارای معلولیت ، مراکز شبه خانواده و زنان سرپرست خانوار هستند و افراد برتر درمرحله استانی به مرحله کشوری راه می یابند.

رازمند تصریح کرد: در این دوره از مسابقات۷۰ نفر ثبت نام کردند که تعداد ۴۰ نفر امروز در بخش شفاهی در مرحله استانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

دبیر شورای فرهنگی بهزیستی هرمزگان بیان داشت : ۳۰ نفر نیز در بخش کتبی جشنواره شرکت کرده و آثار خود را جهت ارزیابی و داوری به امور فرهنگی ارائه نموده اند که در صورت احراز شرایط برخورداری از آیین نامه مسابقات به امور فرهنگی سازمان بهزیستی کشور ارسال خواهد شد.

کد خبر 119514

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد