دشتستان| تشکیل جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی در شهرستان دشتستان

دومین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی شهرستان با حضور دکتر رادمنش معاون عمرانی فرمانداری، جعفر کمالی رییس اداره بهزیستی شهرستان دشتستان در سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از بهزیستی شهرستان دشتستان دراین جلسه جعفر کمالی رییس اداره بهزیستی دشتستان ضمن خیر مقدم به حاضرین، بر توجه به مناسب سازی مدارس به صورت اصلاح بر و کف  سطح ورودی کلاسها، تخته آموزشی مناسب، مناسب سازی سرویس بهداشتی، اردوگاههای دانش آموی، و مسیرهای منتهی به مدارس استثنایی را تاکید کرد.

دکتر رادمنش  معاون عمرانی فرمانداری دشتستان نیز  در خصوص الویت بندی مناسب سازی مدارس و توجه ویژه به سه مدرسه توانا، باغچه بان و رازی، عدم تمدید پروانه فعالیت مراکز درمانی و دفاتر پیشخوان دولت که مناسب سازی نشده اند و همچنین  خواستار معرفی بانکهایی که با توجه به مکاتبات قبلی مناسب سازی نشده اند به به مقامات ذیصلاح شهرستان بدلیل ترک فعل و عدم رعایت حقوق عامه را در دستور کار مسئولین ذیربط جهت پیگیری عنوان کرد.

در پایان این جلسه شهرداران و مسئولین دستگاههای اجرایی گزارش عملکرد خوددر خصوص مناسب سازی در سطح شهرستان  را ارائه دادند.

کد خبر 119468

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد