رودان | برگزاری جلسه شورای توانبخشی مبتنی بر جامعه روستایی

اولین جلسه شورای توانبخشی مبتنی بر جامعه روستایی در سال جاری با حضور مدیران و مسئولان بخش رودخانه، نماینده خانواده توانیابان و مددکاران به میزبانی مدیریت اجرایی امامزاده سید سلطان محمد رودخانه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان؛ اولین جلسه شورای توانبخشی مبتنی بر جامعه روستایی در سال جاری با حضور مدیران و مسئولان بخش رودخانه، نماینده خانواده توانیابان و مددکاران به میزبانی مدیریت اجرایی امامزاده سید سلطان محمد رودخانه برگزار گردید.

در این جلسه مقرر شد با همکاری دستگاه های عضو جهت برگزاری نمایشگاه صنایع دستی، برگزاری کمیسیون پزشکی در روستا،تسهیلات اشتغال و دوره های آموزشی مددجویان برنامه ریزی لازم صورت پذیرد.

حمیده بازگشا جاودان در حاشیه این جلسه هدف از برگزاری جلسات فصلی شورای توانبخشی مبتنی بر جامعه را ایجاد فرصت اشتغال، پیوستن معلولین به زندگی، بهره مندی از حقوق شهروندی یکسان و رفع نگرش منفی در خصوص معلولیت عنوان کرد و افزود: برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه برنامه‌ای است که در راستای دسترسی افراد دارای معلولیت در مناطق روستایی و محروم شهری به ارائه خدمات کلیدی همچون سلامت، آموزش، تأمین معاش و غیره می‌پردازد.

کد خبر 119299

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد