حضور مسئول گزینش بهزیستی سمنان در هسته گزینش

مسئول و کارشناسان دفتر گزینش بهزیستی استان سمنان در سفر به تهران با مدیران هسته گزینش بهزیستی کشور دیدار و تبادل نظر کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، مسئول و کارشناسان دفتر گزینش بهزیستی استان سمنان در سفر به تهران با مدیران هسته گزینش بهزیستی کشور تبادل نظر کردند.

در این دیدار فصیحی مدیر هسته گزینش بهزیستی کشور و کارشناسان هسته ضمن تقدیر از خدمات همکاران گزینش،محققین و مصاحبه گران در استانها از ارسال لیست پذیرفته شدگان از طرف هسته به استانها سخن گفت و افزود: ضروری است با دقت و عدالت امور مربوطه اجرایی گردد، همچنین مدیران و کارشناسان هسته دستورالعمل های لازم در زمینه گزینش پرسنل جدید و همچنین مراکز غیردولتی را ارائه دهند.

گفتنی است در ابتدای این نشست حسینی مسئول دفتر گزینش بهزیستی استان سمنان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و عملکرد دفتر، به ویژه بازدیدهای مستمر و سرزده از شهرستانها و مراکز تحت نظارت، به اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی بهزیستی کشور و آغاز فرایند گزینش نیروهای جدید اشاره کرد و خواستار مساعدت همکاران هسته در زمینه حمایت از گزینشگران، تامین اعتبارات دفاتر گزینش استانی، تسریع در بررسی صلاحیتها و ارسال نتایج شد.

کد خبر 119074

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد