دومین شورای اداری بهزیستی استان سمنان

مدیرکل بهزیستی استان سمنان: جلسات شورای اداری می بایست با برنامه ریزی قبلی و دارای دست آورد مطلوب باشد و انتظار می رود عملکرد شورا به کلیه همکاران و کارشناسان منتقل گردد تا این امر موجب همراهی و همدلی بیش از پیش گردد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان دومین شورای اداری بهزیستی در سال جاری به میزبانی اداره بهزیستی شهرستان شاهرود برگزار شد.

دکتر منطقی مدیرکل در این جلسه ضمن تسلیت شهادت مجاهد فی سبیل الله شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و محکوم کردن جنایات رژیم منحوس و کودک کش اسرائیل، از مجاهدت و اقدام نیروهای مسلح در عملیات وعده صادق ۲ حمایت کرده و امنیت این روزهای کشور را مدیون و مرحون خون شهدا و این اقدامات ارزشمند برشمردند.

وی در ادامه ضمن تشکر از میزبانی شایسته اداره بهزیستی شهرستان شاهرود و تقدیر از خدمات و زحمات کلیه همکاران به ویژه اعضای شورای اداری گفتند: جلسات شورای اداری می بایست با برنامه ریزی قبلی و دارای دست آورد مطلوب باشد و انتظار می رود عملکرد شورا به کلیه همکاران و کارشناسان منتقل گردد تا این امر موجب همراهی و همدلی بیش از پیش گردد.

منطقی با تاکید بر نظارت بیش از پیش در حضور و غیاب پرسنل این امر را از یکی از وظایف قانونی همکاران بر شمرده و این موضوع را مورد ارزیابی دستگاه های نظارتی بیان که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد عنوان و افزودند: کلیه برنامه های فوق برنامه باید با تایید روسای شهرستان ها و با هماهنگی معاونت پشتیبانی ستاد استان اجرایی شود.

مدیرکل یکی از راه های تحقق و دستیابی به اهداف سازمانی را نهایت استفاده از ظرفیت درون، برون سازمانی و گسترش دولت الکترونیک دانستند و کلیه معاونین، روسای ستادی و شهرستانی را بر تمرکز و تدوین برنامه ها حول این موضوعات دعوت کردند.

وی در بخش دیگر سخنان خود بر موضوعاتی شامل: تخصیص اعتبارات در کوتاه ترین زمان و رعایت بر هزینه کرد اعتبارات در سر فصل خود، ثبت اطلاعات و خدمات دریافتی توسط مددجویان در سامانه، تکمیل اطلاعات تکمیلی مراکز و موسسات تحت نظارت، حساسیت در انجام تکالیف حقوقی، ارتقای سطح علمی و تخصصی مدیران و پرسنل با انجام دوره های تخصصی، استفاده از ظرفیت های تخصصی سازمان در ارتقای سطح کمی و کیفی پرسنل و رعایت قانون تعارض منافع در قراردادهای سازمانی تاکید داشتند.

دکتر منطقی در پایان سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر مجدد از همکارن و مدیران در بهزیستی استان بمنظور همراهی و همکاری در ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف اظهار داشتند: با توجه به پیش رو بودن فصل سرما، نظارت بر مراکز در اجرای دستورالعمل های ایمنی در دستور کار شهرستان ها قرار گیرد.

گفتنی است در حاشیه شورای اداری بهزیستی استان تکریم و تقدیر از منتخبین مراکز غیردولتی فعال در هفته دفاع مقدس در شهرستان شاهرود انجام شد.

طی فراخوانی از پایگاه مقاومت بسیج رمضان در خصوص فعالیت مراکز غیردولتی در هفته دفاع مقدس، ۵ مرکز به نام های مرکز مثبت زندگی ۴۱۵۰ موسسه طلوع فردا(شاهرود) ️--مرکز روزانه سالمندان مادر(شاهرود) ️--مرکز مثبت زندگی ۹۶۵۲ موسسه الزهرا(دامغان) ️--مرکز کودکان کار خیابانی شهید هانی(سمنان)--️مرکز روزانه سالمندان خانه مهر(سمنان) از مستندات ارسالی منتخب به دریافت لوح تقدیر و هدیه شدند.

کد خبر 119011

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد